Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!
Az X-Faktor egész szériájának népszerűségét tükrözte a tehetségkutató műsor szombati és vasárnapi döntője. A kiemelkedő nézettséget produkáló műsoroknak köszönhetően utcahosszal nyerte a hetet az RTL Klub. Az 50. heti tévés nézettségi összefoglaló.
Miközben az 50. héten a közepes nézettségű csatornák is meg-megvillantak a hétköznapokon, a hétvégét egyértelműen az RTL Klub uralta. A csatorna két napos showt csinált az X-Faktorból, hiszen a rajongók szombaton és vasárnap is izgulhattak kedvenceikért, illetve a hét utolsó napján kiderült, ki nyerte a második évadot. A 18-49-es korosztályban ugyan a műsor nem érte el a bűvös egymilliós nézőszámot, ám így is utcahosszal nyerte a heti nézettségi versenyt. Nem mellesleg az X-Faktor sikere is közrejátszott abban, hogy a két nagy kereskedelmi csatorna átlagos közönségaránya között (18-49-es korosztályban a főműsoridő alatt) majd kétszeres legyen a különbség az RTL Klub javára.
Ami a TV2 számára vigaszt jelenthet, hogy az őszi szokásoknak megfelelően a délutáni idősávban továbbra is őket követik nagyobb arányban a nézők, ám mindez csak a Tények végéig tart. Ahogy arról korábban is beszámoltunk, az ÖsszeEsküvők – figyelembe véve a költségeket, illetve az iránta táplált reményeket – komoly bukás volt a második számú csatornának. Hiába vetettek be két, az RTL Klubon magas nézettséget produkáló arcot, Benkő Dánielt és Alekoszt, a műsor közönségaránya csupán a finálé alatt tudta néhány százalékponttal meghaladni a csatorna átlagát.
Pedig a TV2 számára az 50. hét tartogatott némi esélyt a felzárkózásra, köszönhetően annak, hogy az RTL Klub egyik legerősebb műsora, a Barátok közt szappanopera rövid téli pihenőre vonult. A sorozat idősávjában vetített amerikai krimi kapcsán pedig borítékolható volt, hogy nem tud a Berényi-klán történetéhez hasonló számokat produkálni. A második számú csatorna napi sorozata, a Jóban rosszban azonban csak egy alkalommal tudott élni a lehetőséggel, pénteken ugyanis, a duplarészes napon az első rész lenyomta az RTL-en adott Castle című sorozatot.
Az 50. héten minden estét (19-23 óra között a 18-49-es korosztályban) simán nyert az RTL Klub. A piacvezető csatornát a képernyő elé ülők 29,2 százaléka választotta. A TV2 az elmúlt heti mélypontjáról csupán minimális mértékben tudott elmozdulni, a 15,4 százalékos közönségarány pedig alig 53 százaléka a piacvezetőnek. A dobogó harmadik fokára a Maradj talpon és a Híradó egyenletes teljesítményén felfele kapaszkodó M1 (5,5% SHR) lépett elő. A negyedik ezúttal a nézőket veszítő Cool (5,3% SHR) lett, őket pedig szorosan követte a Viasat3 (5,1% SHR), mely szerdán kiugróan jó, átlagosan 8,3 százalékos átlagos közönségarányt ért el a főműsoridőben. A középmezőnyt a többiektől kissé lemaradva a F+ (4,3% SHR) zárta.
A két nagy csatorna között a hétköznapokon is jelentős volt a különbség, hiszen csak hétfőn (az NCIS viszonylag jó számainak), illetve a fent már említett pénteki Jóban rosszban sikernek köszönhetően volt izgalom, a többi napon nem sok vizet zavart a TV2. Kedden ugyan a Mission Impossible a csatorna átlagánál jobban teljesített, de ez is kevés volt a VV ellen. Szerdán a Doktor House folytatta az elmúlt hetek agóniáját, jócskán elmaradva a valóságshowtól, míg csütörtökön szintén a villalakók ellen vérzett el Az Amazonas kincs című film. Hétvégén az X-Faktor sikerét előbb a Földre szállt boszorkák, majd a Kémkölykök 3D próbálta csökkenteni, a TV2 adott napokon elért 11 százalék körüli közönségarányát tekintve nem sok sikerrel.
Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá
havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is,
a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk!
Legyen Ön is előfizetőnk!