A TV2-nél Koltai Peter feladata lesz a TV2-csoport digitális stratégiájának kialakítása és monetizálása, kihasználva az üzletfejlesztés, a terjesztés és a digitális média kínálta összes szinergia lehetőséget.

A tavaly év végén összevont Kereskedelmi és Üzletfejlesztési Igazgatóságon belül Péter közvetlenül az idén januárban kinevezett Kereskedelmi és Üzletfejlesztési Igazgatónak, Laczkó Endrének jelent majd. A TV2-csoport az új üzletfejlesztési és terjesztési vezető kinevezésével - akinek a szakmában megszerzett széles látókörű tapasztalata kiválóan illeszkedik a pozíció által megkívánt követelményekhez - határozott lépést tett abba az irányba, hogy ezen a területen az iparág legmeghatározóbb, legmarkánsabb szereplője legyen.
A szakember iparági pályafutását 2001-ben a T-Online-nál kezdte, ahol öt év alatt Üzletfejlesztési menedzserből a Multimédia terület igazgatója lett. Két évvel később az Origo Zrt. TV Üzletág and Termékmenedzsment igazgatójaként - az idén szintén a TV2-csoporthoz igazolt Molnár Sándorral a csapatában – két új média brandet vezetett be a piacra, a LifeNetworkot és OzoneNetworkot, amelyek azóta is sikeresen működő tévécsatornák.
Koltai Péter 2011 és 2013 között az HBO regionális központjában üzletfejlesztési alelnökként az HBO on demand szolgáltatásának, az HBO GO-nak a piaci bevezetéséért felelt, amely 10 országban sikeresen el is indult ezen időszak alatt. Mindezek mellett vezetői szerepet látott el az HBO Europe területi növekedési stratégiájának megvalósításában , melynek eredményeként 2012 februárjában Hollandia is csatlakozott az HBO Europe országaihoz.
mfor.hu