1p

2007 januárjától a Newzeus méri a Mol kommunikációs hatékonyságát. A newzeus-rendszer a médiában szereplő aktuális energiaipari témák, üzenetek és véleményvezérek mérésén és elemzésén keresztül készít speciális megtérülési és hatékonysági kimutatásokat a Mol számára.

Egy tavaly év végi több hónapos mérési projekt lezárulását követően, 2007-től már rendszeres napi szintű, valós idejű havi elemzéseket készít a Newzeus a Mol számára. A newzeus metodikájára és rendszerére támaszkodva a Mol is részletes megtérülési és hatékonysági statisztikákkal értékeli a vállalati kommunikáció és az iparág egészének kommunikációs teljesítményét.

A online elérhető, valós idejű médiatartalom elemzések lehetővé teszik, hogy aktuális témákban azonnali képet kapjon a cég a médiában felbukkanó üzenetekről, attitűdökről, nyilatkozókról és véleményvezérekről. Az azonnali elemzések a célzott reagálás lehetőségét teremtik meg a Mol vállalati kommunikációja számára.

Az olajipari vállalaton kívül a Newzeus olyan ügyfelekkel büszkélkedhet, mint a British American Tobacco, a Coca-Cola, a Michelin, az MKB, a Kékkúti Ásványvíz, valamint az Ericsson Magyarország.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!