Egy tavaly év végi több hónapos mérési projekt lezárulását követően, 2007-től már rendszeres napi szintű, valós idejű havi elemzéseket készít a Newzeus a Mol számára. A newzeus metodikájára és rendszerére támaszkodva a Mol is részletes megtérülési és hatékonysági statisztikákkal értékeli a vállalati kommunikáció és az iparág egészének kommunikációs teljesítményét.
A online elérhető, valós idejű médiatartalom elemzések lehetővé teszik, hogy aktuális témákban azonnali képet kapjon a cég a médiában felbukkanó üzenetekről, attitűdökről, nyilatkozókról és véleményvezérekről. Az azonnali elemzések a célzott reagálás lehetőségét teremtik meg a Mol vállalati kommunikációja számára.
Az olajipari vállalaton kívül a Newzeus olyan ügyfelekkel büszkélkedhet, mint a British American Tobacco, a Coca-Cola, a Michelin, az MKB, a Kékkúti Ásványvíz, valamint az Ericsson Magyarország.