2013. január 3. 10:52

Két részben, nettó 120 millió forint keretösszeggel nyílt, kommunikációs tendert hirdetett a Gazdasági Versenyhivatal (GVH), a felhívás az EU hivatalos lapjának mellékleteként, tenderhirdetményeket tartalmazó online kiadvány (TED) csütörtöki számában jelent meg.

Az első rész a GVH kommunikációs stratégiájának kialakítására, eseti marketing kampány tervezésére, lebonyolítására, illetve reklámügynökségi szolgáltatásokra vonatkozik.

A második rész a GVH idei kommunikációs kampányaihoz kapcsolódó médiatervezési és -vásárlási feladatok elvégzését és a kapcsolódó tanácsadási feladatokat kéri az ajánlattevőktől.

Az első rész keretösszege nettó 50 millió, míg a másodiké nettó 70 millió forint.

Az ajánlatkérő hangsúlyozta, hogy egyik résznél sem terheli megrendelési kötelezettség a teljes keretösszegre.

Az ajánlattételi határidő február 20. Az összességében legelőnyösebb ajánlat lesz a nyertes, az első résznél a szakmai minőség, a másodiknál viszont az ár esik latba a legnagyobb súllyal.

A feladat kezdési időpontja március 11., a befejezése pedig május utolsó napja.

MTI

Az Ön bizalma a mi tőkénk

Az mfor.hu hiteles, megbízható és egyedi információt kínál, most, a válság alatt, és békeidőben is. Tényszerű, politikai és gazdasági befolyástól mentes hírekkel es elemzésekkel segítjük a mindennapi tájékozódást, a gazdasági döntéseket. Ez rengeteg időt, utánajárást, ellenőrzést igényel, ami sok pénzbe is kerül - ezért kérjük az Ön segítségét. Kérjük, TÁMOGASSA a független, tényeken alapuló minőségi újságírást, a klasszikus független angolszász újságírói hagyomány folytatását, ahol a tények és a vélemények nem keverednek.