Az első rész a GVH kommunikációs stratégiájának kialakítására, eseti marketing kampány tervezésére, lebonyolítására, illetve reklámügynökségi szolgáltatásokra vonatkozik.
A második rész a GVH idei kommunikációs kampányaihoz kapcsolódó médiatervezési és -vásárlási feladatok elvégzését és a kapcsolódó tanácsadási feladatokat kéri az ajánlattevőktől.
Az első rész keretösszege nettó 50 millió, míg a másodiké nettó 70 millió forint.
Az ajánlatkérő hangsúlyozta, hogy egyik résznél sem terheli megrendelési kötelezettség a teljes keretösszegre.
Az ajánlattételi határidő február 20. Az összességében legelőnyösebb ajánlat lesz a nyertes, az első résznél a szakmai minőség, a másodiknál viszont az ár esik latba a legnagyobb súllyal.
A feladat kezdési időpontja március 11., a befejezése pedig május utolsó napja.
MTI