1p

Kreatív alkotói díjat kapott a radiocafé98.6 a Juventus Rádió által alapított Creative Radio Award versenyén.

A figyelemfelkeltő kategóriában első helyezést a Friesland Hungária Pöttyös márkája számára készített szpot kapott. Hangzás kategóriában a T-Mobile SamsungX660 hirdetése lett a legjobb, amelyet a Saatchi&Saatchi készített. A leginkább vásárlásra ösztönző szpotot a TBWA/Budapest készítette a UPC számára, a Radiátor együttes "Jöjj el, Telefonember" című szakmunkájával.

A Juventus tulajdonosa által kitalált díjat idén először adták át Magyarországon, de a Communicorp Grouphoz tartozó ír és cseh rádiók már megrendezték a versenyt. A díj létrehozásával a rádiós kreatívokra akarták felhívni a figyelmet és szeretnék elérni, hogy nőjjön a médium presztízse.

Mintegy 250 rádióreklámból választották ki a győztek alkotásokat. Az öttagú zsűriben Bakos Gábor (ARC, ügyvezető), Bakó Péter (Chio-Wolf, marketingigazgató), Borsos Sándor (EGZO, ügyvezető), Hajagos Rita (Motorola, pr-vezető) és Németh Béla (Initiaitve Budapest, ügyvezető) vett részt.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!