A figyelemfelkeltő kategóriában első helyezést a Friesland Hungária Pöttyös márkája számára készített szpot kapott. Hangzás kategóriában a T-Mobile SamsungX660 hirdetése lett a legjobb, amelyet a Saatchi&Saatchi készített. A leginkább vásárlásra ösztönző szpotot a TBWA/Budapest készítette a UPC számára, a Radiátor együttes "Jöjj el, Telefonember" című szakmunkájával.
A Juventus tulajdonosa által kitalált díjat idén először adták át Magyarországon, de a Communicorp Grouphoz tartozó ír és cseh rádiók már megrendezték a versenyt. A díj létrehozásával a rádiós kreatívokra akarták felhívni a figyelmet és szeretnék elérni, hogy nőjjön a médium presztízse.
Mintegy 250 rádióreklámból választották ki a győztek alkotásokat. Az öttagú zsűriben Bakos Gábor (ARC, ügyvezető), Bakó Péter (Chio-Wolf, marketingigazgató), Borsos Sándor (EGZO, ügyvezető), Hajagos Rita (Motorola, pr-vezető) és Németh Béla (Initiaitve Budapest, ügyvezető) vett részt.