"Fogyasztói társadalomban élünk, tehát folyamatosan fogyasztunk. Ez rendben van, de próbáljunk meg arra is figyelni, hogy környezettudatosan, élhetően tegyük és segítsük a fogyasztókat a "zöld" eszme megértésében is. Mindezt nem csak általánosan, hanem saját márkáinkra vetítve is" - mondta Gore Cannes-ban.
"Nagyra értékeljük Al Gore kezdeményezését és felkérjük tagságunkat, hogy tudásukkal és eszközeikkel támogassák azt. A Magyar Reklámszövetség minden erejével azon lesz, hogy a környezettudatos kommunikáció és ténykedés ügynökségi, megbízói és média oldalon egyaránt meghatározóvá váljon" - mondta Nagy Bálint, az MRSZ elnöke.
Az MRSZ, Al Gore kezdeményezésével összhangban Klímaváltozás 2007 címmel rendezi meg a XV. kommunikációs konferenciáját Egerben, amely az idei évben az Art Directors Club Hungary (ADCH) első fesztiváljával is bővül. A kétnapos konferencia résztvevői a klímaváltozás kommunikációs iparágra gyakorolt hatásaival és a felmerülő megoldási javaslatokkal, technikákkal ismerkedhetnek meg - tartalmazza a szövetség közleménye.