3p

NIS2: rohamosan közeleg a határidő, kerülje el a bírságot!
Mit jelent a gyakorlatban a NIS2 a vállalkozások számára?
Hogyan válasszunk szolgáltatót a megfelelőség biztosításához?
Milyen eszközökkel lehet erősíteni a védelmet és mit kell tenni, ha támadás ért minket?

NIS2 újratöltve - IT-biztonság a gyakorlatban

2024. június 18.

Részletek és jelentkezés itt!

Nyílt közbeszerzési pályázatokat ír ki a Magyar Turizmus Zrt. (MT Zrt.) kreatív ügynökségek számára: külföldön Magyarország márkaépítésére, a határon belül pedig a belföldi utak népszerűsítésére.

Az MT Zrt. vezérigazgatója, Horváth Gergely és a cég marketingigazgatója, Dudás Krisztina szerdai budapesti sajtótájékoztatójukon jelentették be, hogy összesen 100 millió forintra pályázhatnak az ügynökségek, egyben, vagy részletben.

A pályázat pénteken jelenik meg, február 7-én bontják fel a jelentkezéseket, február 11-én hirdetik ki, kik feleltek meg a feltételeknek. A győztest február 28-án nevezik meg, és az ügynökségek márciusban dolgozhatják ki kampányötleteiket. Április 1-től indulnának külföldön és Magyarországon is a márkaépítési, illetve a stratégiai, taktikai kampányok - közölte Dudás Krisztina.

A tenderről azt mondta még: az ügynökségektől újszerű eszközök alkalmazását várják, a megbízás az év végéig szól. Elvárás, hogy az ügynökségek rendelkezzenek magyar saját kampánytapasztalatokkal, illetve szakmai díjakkal. A pontozásnál 55 százalékban a kampány megvalósítási árát, 45 százalékban pedig a kreatív ötleteket veszik figyelembe - közölte a marketingigazgató.

A Dudás Krisztina felhívta a figyelmet, hogy az MT Zrt. szakít az eddigi évek hagyományaival: a tematikus kommunikációt a stratégiai márkaépítés váltja fel az idei évtől. Az országot kell márkává tenni - tette hozzá azzal, hogy az új kampányba beépíthetőek az eddigi turisztikai termékek, így például a bor-, a gasztronómiai és az egészségturizmus is.

A hazai turizmus kapcsán megjegyezte: okot szeretnének adni az utazásra, és azt szeretnék elérni, hogy belföldi utazás értéket képviseljen, váljon trenddé, divattá.

Horváth Gergely szólt arról is, hogy "Új vizeken" címet viseli a cég 2011-es marketingterve. Közölte: az idén 5 milliárd forint az MT Zrt. marketingbüdzséje.

A tenderről azt mondta: a források hiánya miatt az elmúlt években nem írtak ki hasonló pályázatot.

A belföldi kampányról szólva arra hívta fel a figyelmet: mozgalmat szeretnének indítani, azért, hogy a belföldi utazás reális alternatívája legyen a külföldinek. Megjegyezte: a hazai lakosság egyharmada utazik, ők leginkább 4-5 csillagos wellness szállodákat választják belföldi pihenésként.

A vezérigazgató szerint a kampánnyal a jelenleginél szélesebb társadalmi réteget kívánnak megszólítani azzal, hogy belföldön utazni nagyobb anyagi erőfeszítések nélkül is lehet.

A külföld felé szóló kampányról Horváth Gergely azt emelte ki, hogy márkakommunikációt folytatnak majd, ez pedig a hazai gyógyvizek népszerűsítésére épül.

MTI

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!