1p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A hazai autóforgalmazók a Mediagnozis adatai szerint összesen 8,7 milliárd forint értékben hirdettek a január-május közötti időszakban.

Míg tavaly az első öt hónapban a Renault Hungária Kft. költött a legtöbbet reklámra, idén a Magyar Suzuki Rt. szánt legtöbbet brandjei népszerűsítésére – számolt be a Kreatív online.



A Kreatív online beszámolója szerint a Suzuki a Mediagnozis listaáras költése szerint 1,195 milliárd forintot fordított hirdetések megjelentetésére, aminek nagy részét, 894 millió forintot a televíziós szpotok közzététele jelentette.

Az idei első féléves autóértékesítési lista második helyezettje, az Opel viszont a költési rangsor 7-dik helyén áll csak, 497 millió forintos hirdetési költésével.


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!