1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A hazai autóforgalmazók a Mediagnozis adatai szerint összesen 8,7 milliárd forint értékben hirdettek a január-május közötti időszakban.

Míg tavaly az első öt hónapban a Renault Hungária Kft. költött a legtöbbet reklámra, idén a Magyar Suzuki Rt. szánt legtöbbet brandjei népszerűsítésére – számolt be a Kreatív online.



A Kreatív online beszámolója szerint a Suzuki a Mediagnozis listaáras költése szerint 1,195 milliárd forintot fordított hirdetések megjelentetésére, aminek nagy részét, 894 millió forintot a televíziós szpotok közzététele jelentette.

Az idei első féléves autóértékesítési lista második helyezettje, az Opel viszont a költési rangsor 7-dik helyén áll csak, 497 millió forintos hirdetési költésével.


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!