Az összeg fennmaradó részét az állami ünnepekre (egy átlagos augusztus 20-a 300-400 millióba kerül, egy állami ünnep legolcsóbb formája 100 millió forint), kutatásokra vagy a kormányzat számára fontos megemlékezésre költik. A reformok "tálalását" az év második felében kezdik.
A lap úgy értesült, hogy a Miniszterelnöki Hivatalban lassan működésbe lendült új kabinet - amelyben Baráth Péter a kormányzati kommunikációs főigazgató - több témát is kínált a politikai döntéshozóknak reformkommunikáció címén. Kiemelt terület lesz az egészségügy és a közigazgatás, azzal, hogy az állampolgárokat tájékoztatják majd az őket érintő ügyekről, változásokról. Az ígéretek szerint nem "kormányzati önfényező kampányt" folytatnak majd, hanem praktikus információkkal látják el a választókat azokon a területeken, ahol a reformok már előrehaladott állapotot mutatnak.
A közbeszerzési pályázatok kiírását a miniszterelnöki kabinet bemutatja a sajtónak, azzal a céllal, hogy látható legyen, mennyi pénzt mire költenek, és kik fognak erről dönteni. Az ígéretek szerint minden közbeszerzési folyamatot szakmailag támadhatatlanként kívánnak felépíteni, szakértőket és a legjobb médiaauditort akarják majd foglalkoztatni - cikkez a Világgazdaság.