2p

A következő hetekben hirdeti meg a kancellária a közbeszerzési pályázatokat az idei kormányzati kommunikációra - tudta meg a Világgazdaság. A 2007-es költségvetés 1,77 milliárd forintot különített el a kommunikációs büdzsére, ennek hozzávetőleg a felét, 800-900 millió forintot költenek el a reformokkal kapcsolatos tájékoztatásra.

Az összeg fennmaradó részét az állami ünnepekre (egy átlagos augusztus 20-a 300-400 millióba kerül, egy állami ünnep legolcsóbb formája 100 millió forint), kutatásokra vagy a kormányzat számára fontos megemlékezésre költik. A reformok "tálalását" az év második felében kezdik.

A lap úgy értesült, hogy a Miniszterelnöki Hivatalban lassan működésbe lendült új kabinet - amelyben Baráth Péter a kormányzati kommunikációs főigazgató - több témát is kínált a politikai döntéshozóknak reformkommunikáció címén. Kiemelt terület lesz az egészségügy és a közigazgatás, azzal, hogy az állampolgárokat tájékoztatják majd az őket érintő ügyekről, változásokról. Az ígéretek szerint nem "kormányzati önfényező kampányt" folytatnak majd, hanem praktikus információkkal látják el a választókat azokon a területeken, ahol a reformok már előrehaladott állapotot mutatnak.

A közbeszerzési pályázatok kiírását a miniszterelnöki kabinet bemutatja a sajtónak, azzal a céllal, hogy látható legyen, mennyi pénzt mire költenek, és kik fognak erről dönteni. Az ígéretek szerint minden közbeszerzési folyamatot szakmailag támadhatatlanként kívánnak felépíteni, szakértőket és a legjobb médiaauditort akarják majd foglalkoztatni - cikkez a Világgazdaság.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!