A COOL csatorna - 2009 első 8 hetében - átlagos közönségaránya a teljes napot figyelembe véve 3.1%-ot ért el, főműsoridőben pedig felvette a versenyt középmezőny táborával a kereskedelmileg fontos 18-49 évesek célcsoportjában, ugyanis átlagos eredménye az említett időszakban 3.4%-on alakult!!

Minden célcsoporton szárnyal a COOL, de 18-49-en 3%
A csatorna január-februári eredménye a tavalyi év hasonló időszakához képest az egész napot és a főműsoridőt illetően is 2.0 %ponttal alakult jobban a vizsgált 18-49 évesek célcsoportban, így méltán tekinthetünk a COOL –ra a középmezőny játékosaként.

A műsorszerkezetében nemrég átalakult csatorna kimagasló eredményéhez kétség kívül hozzájárul a fiatalos, lendületes és szórakoztató programkínálat. A vizsgált időszak legnézettebb programjai között az élen találjuk a Miami helyszínelőket, a Cobra 11-et, Showder Klub adását, de 6%-os közönségarány fölött hozott a Született feleségek február 22-i epizódja is, valamint jócskán a csatornaátlag felett teljesített a Grace Klinika február 7-i epizódja is.