1p

3% felett 18-49-en!!!

A COOL csatorna - 2009 első 8 hetében - átlagos közönségaránya a teljes napot figyelembe véve 3.1%-ot ért el, főműsoridőben pedig felvette a versenyt középmezőny táborával a kereskedelmileg fontos 18-49 évesek célcsoportjában, ugyanis átlagos eredménye az említett időszakban 3.4%-on alakult!!

Minden célcsoporton szárnyal a COOL, de 18-49-en 3% 

A csatorna január-februári eredménye a tavalyi év hasonló időszakához képest az egész napot és a főműsoridőt illetően is 2.0 %ponttal alakult jobban a vizsgált 18-49 évesek célcsoportban, így méltán tekinthetünk a COOL –ra a középmezőny játékosaként.

A műsorszerkezetében nemrég átalakult csatorna kimagasló eredményéhez kétség kívül hozzájárul a fiatalos, lendületes és szórakoztató programkínálat. A vizsgált időszak legnézettebb programjai között az élen találjuk a Miami helyszínelőket, a Cobra 11-et, Showder Klub adását, de 6%-os közönségarány fölött hozott a Született feleségek február 22-i epizódja is, valamint jócskán a csatornaátlag felett teljesített a Grace Klinika február 7-i epizódja is.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!