2p

Bővülő forgalommal számolnak a hazai drogériák a saját márkás termékcsomagok eladását illetően. Jól fogy a testápoló tej, az arcápoló és a tél miatt a fürdősó is, írja a Világgazdaság.

A KSH adatai alapján az illatszerek kiskereskedelmi forgalma 2005-ben 80,658 milliárd forint volt, amelynek 15,5 százalékát tette ki a decemberi értékesítés. A hazai drogériapiacon 43,2 százalékos részesedésű német Drogerie Markt (DM) 55 százalékos forgalomnövekedést vár a decemberi ünnepi vásárlástól. A vállalat célja olyan csomagok értékesítése, amelyek más hálózatban nem kaphatók. Továbbra is a hagyományos és jól ismert márkákat fogják keresni a fogyasztók - véli Pauler Péter, a DM szortimentmenedzsere. Ezért, most is a testápoló tejek, krémek, arcápolók, tusfürdők, habfürdőcsomagok, dezodorok, after shave-ek lesznek a keresett termékek. A cég saját márkás termékcsomagjait 899-1199 forintért lehet megvásárolni.

Az idén először jelenik meg saját márkás ajándékcsomagokkal a Rossmann Magyarország Kft. A Távol-Keletről származó, saját márkás termékekből összeállított karácsonyi csomagok kifejezetten az ünnepre készülnek, így az év többi hónapjában nem vásárolhatók meg. Az idén várható 37 milliárd forintos bruttó forgalomból 13,5 százalék lehet a decemberi rész. A decemberi forgalom megközelítőleg kétszer akkora, mint az év többi hónapjáé. Idén is népszerűek a nemzetközi kozmetikai vállalatok karácsonyi ajándékcsomagjai, amelyeket 699-től 1900 forintig terjedő áron vásárolhatnak meg a Rossmann üzletekben, olvasható a Világgazdaságban.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!