1p

Az európai internetes hirdetők egyharmada tervezi, hogy közösségi oldalakon fog terjeszkedni jövőre - derül ki a JupiterResearch friss tanulmányából.

A kutatásból azonban az is kiderül, hogy a közösségi oldalakon hirdető cégek kevesebb mint egynegyede képes mérni, hogy a felhasználók mekkora hányada kattint a reklámokra. A felmérést végzők szerint ezért rendkívül fontos lenne egy hatékony, olcsó mérési rendszer kidolgozása, hogy a cégek képet kaphassanak a kampányok hatásáról - írja az eMarketer.

A neten reklámozó európai cégek több mint fele használt különböző trükköket, praktikákat hirdetéseinek feltűnőbbé tételére, kétharmaduk pedig jövőre tervezi ugyanezt. A kutatók szerint továbbra is a vírusmarketing marad a legnépszerűbb hirdetési forma.

Nem is csoda, hogy a hirdetők a közösségi oldalakon kívánnak terjeszkedni, hiszen azok egyre nagyobb tömegeket vonzanak magukhoz, a brit dolgozók például havonta két munkanapnyi időt töltenek az iwiw-hez hasonló site-ok böngészésével.

Menedzsment Fórum 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!