1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Az európai internetes hirdetők egyharmada tervezi, hogy közösségi oldalakon fog terjeszkedni jövőre - derül ki a JupiterResearch friss tanulmányából.

A kutatásból azonban az is kiderül, hogy a közösségi oldalakon hirdető cégek kevesebb mint egynegyede képes mérni, hogy a felhasználók mekkora hányada kattint a reklámokra. A felmérést végzők szerint ezért rendkívül fontos lenne egy hatékony, olcsó mérési rendszer kidolgozása, hogy a cégek képet kaphassanak a kampányok hatásáról - írja az eMarketer.

A neten reklámozó európai cégek több mint fele használt különböző trükköket, praktikákat hirdetéseinek feltűnőbbé tételére, kétharmaduk pedig jövőre tervezi ugyanezt. A kutatók szerint továbbra is a vírusmarketing marad a legnépszerűbb hirdetési forma.

Nem is csoda, hogy a hirdetők a közösségi oldalakon kívánnak terjeszkedni, hiszen azok egyre nagyobb tömegeket vonzanak magukhoz, a brit dolgozók például havonta két munkanapnyi időt töltenek az iwiw-hez hasonló site-ok böngészésével.

Menedzsment Fórum 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!