A Playboy-U névre hallgató, a Facebookhoz hasonló közösségépítő oldal a társaság legnagyobb szabású kezdeményezése az utóbbi években. A lap a törzsközönségéhez tartozó főiskolásokhoz már korábban is megpróbált közelebb kerülni különböző rendezvények és bulik segítségével. A vezetők azt remélik, hogy a Playboy-U segítségével márkahű fogyasztókat állíthatnak maguk mellé - közli az AP.
A magazin az utóbbi időben kiterjedt marketingtevékenységet folytat. Saját televízió- és rádióműsora van, aminek hála Hollywood csillagai ismét szép számmal látogatják a Playboy-villában rendezett partikat. Ennek köszönhetően az elmúlt időszakban likviditási problémákkal küzdő lap idővel visszatérhet a nyereséges működéshez.
A 2000-es évet a magazin még 47,6 millió dolláros veszteséggel zárta, tavaly azonban már 2,3 millió pluszt könyvelhetett el.