1p

Főiskolásoknak szóló közösségi oldalt indít a Playboy. A magazin olvasótábora és bevétele az utóbbi időben folyamatosan csökkent, ezért kívánja a nagy népszerűségnek örvendő médiatípust bevetni.

A Playboy-U névre hallgató, a Facebookhoz hasonló közösségépítő oldal a társaság legnagyobb szabású kezdeményezése az utóbbi években. A lap a törzsközönségéhez tartozó főiskolásokhoz már korábban is megpróbált közelebb kerülni különböző rendezvények és bulik segítségével. A vezetők azt remélik, hogy a Playboy-U segítségével márkahű fogyasztókat állíthatnak maguk mellé - közli az AP.

A magazin az utóbbi időben kiterjedt marketingtevékenységet folytat. Saját televízió- és rádióműsora van, aminek hála Hollywood csillagai ismét szép számmal látogatják a Playboy-villában rendezett partikat. Ennek köszönhetően az elmúlt időszakban likviditási problémákkal küzdő lap idővel visszatérhet a nyereséges működéshez.

A 2000-es évet a magazin még 47,6 millió dolláros veszteséggel zárta, tavaly azonban már 2,3 millió pluszt könyvelhetett el.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!