Ove Fredheim, a társaság vezérigazgatója hétfőn Budapesten sajtótájékoztatón elmondta: a következő egymillió felhasználó már nem vezetéken, hanem mobil eszközökön keresztül kapcsolódik majd az internethez.
Tavaly év végén a magyar háztartások 27 százaléka rendelkezett világhálós kapcsolattal és a lakosság 39 százaléka internetezett 2007 végén.
A vezérigazgató kifejtette: a visszajelzések szerint az emberek többsége számára még mindig nem elég érdekes az internet részben azért, mert nem találják meg ott a számukra fontos, keresett információkat.
Ove Fredheim a portál fejlesztési és későbbi befektetési költségeiről nem nyilatkozott, csupán annyit mondott, hogy néhány száz millió forintról van szó.
A cél az, hogy az infosarok legyen a legkedveltebb magyarországi kezdő oldal.
Az infosarok a legfontosabb, például a családról, a szórakozásról, a sportról és az egészségügyről szóló témák linkgyűjteménye, ahonnan elérhető a beágyazott hírportál, a hirsarok.hu is. Ezt utóbbira az olvasók is küldhetnek be írásokat.
Kérdésekre válaszolva a vezérigazgató elmondta: remélik, hogy a webhely és a hírportál eltartja önmagát, s üzletileg is sikeres lesz. A fő bevétel a reklámokból származik majd.
Ove Fredheim úgy vélte, akkor lehet sikeres a webhely és a hírportál, ha bekerül az első öt leglátogatottabb internetes oldal közé.