1p

A Toyota honlapján lehetőséget teremt azoknak az autótulajdonosoknak, akik hibrid autóikkal szerzett élményeiket szeretnék megosztani másokkal.

A Toyota megújította honlapját, ahol a hibridtulajdonosok immár megoszthatják egymással videóikat, fotóikat, illetve megvitathatják, ki miért vett hibrid autót. A honlapon máris közel tízezer felhasználó regisztrált - értesült a Clickz.com.

A tulajdonosok nézelődhetnek a gépkocsik évjárata és színe alapján is, továbbá olyan extra szolgáltatásokat is elérhetnek, mint az interaktív térkép és az üzemanyag-megtakarítási kalkulátor. Az új szolgáltatás a jövőben lehetőséget biztosít a Toyotának arra, hogy célzott üzeneteket küldjenek a felhasználóknak.

A honlapot a Saatchi & Saatchi tervezte, és a Firstborn alkotta meg. Elképzelhető, hogy a weboldal látogatóit a későbbiekben felkérik, hogy szerepeljenek a Toyota televíziós reklámjában. "A valódi világ embereivel akarunk reklámozni" - mondta Ryan Thomas, a Firstborn vezető producere.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!