A Toyota megújította honlapját, ahol a hibridtulajdonosok immár megoszthatják egymással videóikat, fotóikat, illetve megvitathatják, ki miért vett hibrid autót. A honlapon máris közel tízezer felhasználó regisztrált - értesült a Clickz.com.
A tulajdonosok nézelődhetnek a gépkocsik évjárata és színe alapján is, továbbá olyan extra szolgáltatásokat is elérhetnek, mint az interaktív térkép és az üzemanyag-megtakarítási kalkulátor. Az új szolgáltatás a jövőben lehetőséget biztosít a Toyotának arra, hogy célzott üzeneteket küldjenek a felhasználóknak.
A honlapot a Saatchi & Saatchi tervezte, és a Firstborn alkotta meg. Elképzelhető, hogy a weboldal látogatóit a későbbiekben felkérik, hogy szerepeljenek a Toyota televíziós reklámjában. "A valódi világ embereivel akarunk reklámozni" - mondta Ryan Thomas, a Firstborn vezető producere.