Sikeresen debütált a Kraft Magyarország az interneten a 3Bit Party Busz elnevezésű kampánnyal. A cég első online megjelenését a Neo Interactive koordinálja. Ezen a nyáron indult útjának a 3Bit Party Busz, amely hétvégénként a szórakozóhelyek környékén saját fedélzetén is jó hangulatról gondoskodik.
A promóció online támogatásaként megjelent - a Habostorta portfolió szerkezetébe épülő - partybusz oldalt és az ahhoz kapcsolódó kampányt a Neo Interactive kezeli. A partybusz.hu oldalon a promóció részletes ismertetése mellett megtalálható az aktuális útvonalterv, illetve a hétvégén készült buliképek is megtekinthetők. A promóciós site nézettségét a célcsoport által nyáron is nagyon népszerű Habostorta nyitóoldalán folyamatosan jelenlévő belépő box, a networkben megjelenő bannerek valamint a csak a bulinapokon látható emeletes busz alakú átguruló screenmate biztosítja.
Kraft Magyarország: először a neten
Az online marketing is bekerült a Kraft Magyarország eszköztárában. Az ország húsz legnagyobb hirdetője között lévő Kraf első alkalommal népszerűsíti termékeit az interneten, a kísérleti szerepet a 3Bit csokoládéra osztották.