1p

A reklámiparban egyedülálló évfordulót ünnepelnek a héten Londonban az Unilever és a J. Walter Thompson (JWT) reklámügynökség képviselői.

A világ egyik legnagyobb multinacionális cége és a legrégebben, 1864-ben alakult reklámügynökség kereken száz éve működik együtt. A JWT magyarországi ügynöksége, a Partners JWT 1992-es megalakulása óta az Unilever Magyarország full-service reklámügynöksége. A 100 éve tartó együttműködés 1902-ben kezdődött a Lifebuoy szappan sajtóhirdetésével. Azóta mindkét vállalat világméretűvé nőtte ki magát, így a JWT jelenleg több mint 60 országban végzi az Unilever márkák – többek között a Lux, a Sunsilk, a Persil, Organics és a Lipton – kommunikációját. Ez alatt a száz esztendő alatt az Unilever vált a JWT második legnagyobb ügyfelévé.

A Partners JWT által kezelt Unilever márkák az Organics sampon, a Biopon mosópor, a Lipton tea, a Sunlicht mosogatószer és a Lux szappanok. A Mediagnozis adatai szerint az Unilever Magyarország legnagyobb hirdetője, 2002 január és június között listaáron közel 7,5 milliárd forintot költött reklámozásra, médiaügynöksége az Initiative Media.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!