A világ egyik legnagyobb multinacionális cége és a legrégebben, 1864-ben alakult reklámügynökség kereken száz éve működik együtt. A JWT magyarországi ügynöksége, a Partners JWT 1992-es megalakulása óta az Unilever Magyarország full-service reklámügynöksége. A 100 éve tartó együttműködés 1902-ben kezdődött a Lifebuoy szappan sajtóhirdetésével. Azóta mindkét vállalat világméretűvé nőtte ki magát, így a JWT jelenleg több mint 60 országban végzi az Unilever márkák – többek között a Lux, a Sunsilk, a Persil, Organics és a Lipton – kommunikációját. Ez alatt a száz esztendő alatt az Unilever vált a JWT második legnagyobb ügyfelévé.
A Partners JWT által kezelt Unilever márkák az Organics sampon, a Biopon mosópor, a Lipton tea, a Sunlicht mosogatószer és a Lux szappanok. A Mediagnozis adatai szerint az Unilever Magyarország legnagyobb hirdetője, 2002 január és június között listaáron közel 7,5 milliárd forintot költött reklámozásra, médiaügynöksége az Initiative Media.
Különleges centenárium a reklámiparban
A reklámiparban egyedülálló évfordulót ünnepelnek a héten Londonban az Unilever és a J. Walter Thompson (JWT) reklámügynökség képviselői.