Az eltelt 20 év alatt az amerikai hamburgerek mellett számos nemzet konyhájának jellegzetes ételeit megkóstolhatták a vendégek, arra azonban még nem volt példa, hogy a nemzetközi lánc magyaros ételválasztékkal rukkoljon elő. Olyan ételek kerültek az október 28-án induló választékba, amelyeket mindenki jól ismer otthonról, és amelyek valódi slágerei a magyar konyhának.
A kerek évforduló alkalmából az étteremlánc néhány igazi hazai kedvencet, köztük bundás kenyeret, lángost, fasírtot és aranygaluskát kínál legújabb promóciójában. A speciális menühöz reklámkampány is kapcsolódik, a szpotok "Egy kis hazai, ahol a legkevésbé várnád" fősorral október 29-től láthatók a televízióban.
A jelenleg 7000 főt foglalkoztató társaság 95 egységet tart fenn részben saját, részben franchise-üzemeltetésben. A 25 magyar franchise partner összesen 48 éttermet, a vállalat pedig 47 egységet üzemeltet.
A teljes magyarországi forgalom 2007-ben 34,6 milliárd forint volt, ez 49,2-50,8 százalékos arányban oszlott meg a vállalati és partneri éttermek között. A McDonald's tavaly összesen 2 milliárd forintot költött beruházásra: új éttermek nyitására, régiek felújítására, technológiai fejlesztésekre és a teljes kávégép-park cseréjére.