1p

Megváltó vagy „csak” leváltó lehet Magyar Péter? Kihúzza az Orbán-kormány 2026-ig?
Meddig marad szankciós listán Rogán Antal? Mi lesz a régi ellenzékkel?
Online Klasszis Klub élőben Kéri Lászlóval!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is a politológustól!

2025. január 23. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A második negyedévben kissé lassult a reklámkiadások csökkenése, elsősorban annak köszönhetően, hogy az ázsiai-csendes-óceáni térségben 6,5 százalékkal nőtt a hirdetési piac - tette közzé a Nielsen piackutató intézet.

Európában és Észak-Amerikában azonban még továbbra is érzi a válság negatív hatásait a hirdetési szakma, amelynek bevételei 6,8 százalékkal estek vissza a második negyedévben az egy évvel korábbihoz képest.

A Nielsen szakértői a második fél évre már kis javulást várnak, elsősorban a rádiós reklámoknál, a nyomtatott sajtóban azonban még várat magára a fellendülés.

A  reklámköltés világ  méretekben 5,8 százalékkal csökkent, leginkább a lapok és a folyóiratok estek a hirdetők takarékoskodásának áldozatául: a folyóiratoknál 18,5 százalék, a napilapoknál 7,5 százalék volt a visszaesés. Az elektronikus média jobban szerepelt: a rádióadók reklámbevételei 3,1 százalékkal, a televízióké 4,3 százalékkal csökkent a második negyedévben az egy évvel korábbihoz képest.

MTI/Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!