A távol-keleti márka már eddig is jelen volt a hazai piacon, az IDC piackutató intézet kimutatásai szerint tavaly a harmadik legnagyobb szállítója volt a magyar laptoppiacnak, a cég saját számításai alapján viszont már a második legnagyobb piaci szereplő - mondta Duncan Kuo, az Asus Hungary Kft. néven létrehozandó magyar leányvállalat majdani ügyvezetője.
Az évi több mint másfél milliárd dollár forgalmú anyacég többféle hardverterméket is gyárt, de közülük az utóbbi néhány évben már a noteszgépek adják a legnagyobb bevételt, a teljes forgalom 29 százalékát.
Az idén Magyarországon húsz százalék fölé kívánja növelni részesedését a laptoppiacon, ehhez a hagyományos kereskedelmi csatornákon kívül egyéb lehetőségeket is keres. Ezek közé sorolja az adatforgalomba egyre többet beruházó és noteszgépes akciókat is hirdető mobilszolgáltatókat, számol be a Világgazdaság.
Kapcsolódó anyagok:
A szegények játékszere lesz az asztali PC
Közösen fejleszt a Microsoft és a Lenovo
Szabadalmi perbe fogták a Sonyt és a Lenovót