A 2007 augusztusában lezajlott meghívásos public relations tenderen öt ügynökség indult, melyek közül a Vodafone az Eurolex Consultinggal köt szerződést teljeskörű pr- és kommunikációs tevékenységeinek kivitelezésére.
A világ egyik legnagyobb mobilszolgáltatójának magyarországi leányvállalata kommunikációs tevékenységével tovább szeretné népszerűsíteni fokozatosan bővülő szolgáltatáspalettáját és erősíteni hazai jelenlétét. A hosszútávú együttműködés szeptember 1-jétől vette kezdetét.
A vállalat továbbá a DDB Budapestet választotta új reklámügynökségévé, aki a mobilszolgáltató teljeskörű ATL aktivitásaiért felel majd. A társaság négykörös tenderen választotta ki új ügynökségi partnerét.
"Azért esett a DDB-re a választásunk, mert ők bizonyultak a legfogékonyabbnak elképzeléseink iránt, ugyanakkor ők oldották meg legkreatívabban a versenyfeladatokat" - mondta Szabolcsi Vera, a Vodafone Magyarország marketingkommunikációs vezetője. A Vodafone és a DDB együttműködése azonnali hatállyal veszi kezdetét.
Szeptember 3-tól új külső kommunikációs menedzser is segíti a vállalatot Iványi Orsolya személyében, áll a társaság közleményében.