2p

A Vodafone Magyarország két fordulós tender után az Eurolex Consultingot bízta meg a teljeskörű sajtókommunikációjának szervezésével. A társaság korábbi reklámügynökségét is lecserélte, így mostantól a DDB Budapest végzi a Vodafone ATL feladatait.

A 2007 augusztusában lezajlott meghívásos public relations tenderen öt ügynökség indult, melyek közül a Vodafone az Eurolex Consultinggal köt szerződést teljeskörű pr- és kommunikációs tevékenységeinek kivitelezésére.

A világ egyik legnagyobb mobilszolgáltatójának magyarországi leányvállalata kommunikációs tevékenységével tovább szeretné népszerűsíteni fokozatosan bővülő szolgáltatáspalettáját és erősíteni hazai jelenlétét. A hosszútávú együttműködés szeptember 1-jétől vette kezdetét.

A vállalat továbbá a DDB Budapestet választotta új reklámügynökségévé, aki a mobilszolgáltató teljeskörű ATL aktivitásaiért felel majd. A társaság négykörös tenderen választotta ki új ügynökségi partnerét.

"Azért esett a DDB-re a választásunk, mert ők bizonyultak a legfogékonyabbnak elképzeléseink iránt, ugyanakkor ők oldották meg legkreatívabban a versenyfeladatokat" - mondta Szabolcsi Vera, a Vodafone Magyarország marketingkommunikációs vezetője. A Vodafone és a DDB együttműködése azonnali hatállyal veszi kezdetét.

Szeptember 3-tól új külső kommunikációs menedzser is segíti a vállalatot Iványi Orsolya személyében, áll a társaság közleményében.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!