A Xerox a vállalat történetének eddigi legjelentősebb arculatváltását hajtja végre. A márka megújulásának célja, hogy kifejezze és egyértelművé tegye, mit jelent ma a Xerox: innovációt, vevőorientációt, egy vállalatot, mely ötleteivel, termékeivel és szolgáltatásaival vásárlói és partnerei minden igényét képes kielégíteni.
A cég ezáltal szeretné levetkőzni a korábbi években ráragadt, ám ma már túlhaladott képet, amely nyomtatók és fénymásolók gyártójaként azonosítja a vállalatot. Éppen ezért az új arculat kialakításánál arra törekedtek, hogy az innováció és vevőorientáció értékeit hangsúlyozzák.
A vállalat a megújuláshoz kapcsolódó reklámkampányát - a hagyományosan "reklámünnapnek" is tartott - Super Bowl-on (az amerikaifoci-bajnokság döntőjén) fogja megkezdeni. A február első vasárnapján megrendezésre kerülő mérkőzésen debütáló szpot a vállalat illetékesei szerint az új szellemiséghez igazódó lesz.
Az új logóban a Xerox név kisbetűs változatként jelenik meg piros színben, és ehhez tartozik egy gömb alakú szimbólum "X" alakot formáló vonalakkal. A cég szerint ez utóbbi a Xerox vásárlóival, partnereivel, az iparággal és az innovációval való kapcsolatát jelképezi.
Az új vállalati arculat tartalmaz egy a Xerox által szabadalmazott betűtípust, valamint, egy nyolcszínű változatban használható designelemet is.
A vállalat honlapja mára már a megújult arculattal működik, de a teljes átállás – beleértve a járműveket, az épületeket és a termékeket- előreláthatólag 18 hónapot fog igénybe venni világszerte.