A múlt év szeptemberében végzett vizsgálat alapján a közüzemben az átlagos elégedettségi mutató 76,4 százalék volt, az Elműé 73, míg az Émászé 73,7 százalék.
A legnagyobb elégedettséget az E.On Dédász (78,8 százalék) és az E.On Édász (78,6 százalék) vívta ki, míg a harmadik helyezett az Electricité de France (EdF) tulajdonában lévő Démász (77,6 százalék). Az E.On Titász is a 76,4 százalékos átlag felett, 76,8 százalékkal lett a negyedik az elégedettségi listán. A közüzemi fogyasztók átlagos elégedettsége 1,9 százalék ponttal volt magasabb a 2006. évinél, és négy éve a legmagasabb szintet érte el 2007-ben.
A közüzemi fogyasztók kifogásolták a számla érthetőségét. Az Elmű és az Émász nem lakossági fogyasztói közül különösen sokan minősítették értelmezhetetlennek a számlákat. Kevésbé elégedetlenek a fogyasztók a telefonos ügyfélszolgálatok működésével, amiben szintén az Elmű és az Émász járt az élen, azaz ebben a kérdésben is ezzel a két szolgáltatóval voltak a legkevésbé elégedettek.
A szolgáltatás folyamatosságát, a feszültségingadozások fogyasztói érzékelését és az üzemzavar-elhárítás gyorsaságát tekintve az átlagos, 82,2 százalékos elégedettségi mutató enyhe javulást, 1,2 százalékpontos emelkedést mutatott.