Nem ért még véget az Egyesült Államokon végigsöprő nyomtatott magazin megszűntetési hullám. A legfrissebb áldozat a férfi szíveket megdobogtató FHM magazin. A kiadó a jövőben olyan területekre kíván fókuszálni, ahol nagyobb a növekedés lehetősége, áll az Emap közleményében. Emellett a kiadó a értékesítési körülményeket nevezte meg indokként az Adage honlapján.
Az FHM nem az első magazin, amely kivonult az amerikai piacról a nehézkes viszonyok miatt. Korábban többek között a Teen People, a Celebrity Living, a Weekend, az ElleGirl és a For Me is hasonlóképpen döntött. A magazinról nem kell teljesen lemondaniuk a tengeren túli férfiaknak, online változatban a lap tovább él a www.FHMUS.com oldalon.
"A döntés nem befolyásolja a brit kiadást, amely vezető a férfimagazinok piacán és nem érinti azt a további 30 nemzetközi lapot sem, amelyeket partnereink adnak ki" - tudatja a közlemény. Az FHM eladási adatai január és november között mintegy 19,7 százalékkal csökkentek az előző év hasonló időszakához képest. Az első féléves adatok alapján mintegy 1,25 millió példány fogyott, ami 3,2 százalékkal kevesebb 2005-höz képest.