Továbbra is az RTL Klub a vezető hazai televíziós csatorna. Bár a TV2 a teljes lakosság körében kismértékben növelte részesedését, - a két csatorna nézettsége közti különbség csak 6 százalék -, a hirdetők számára legfontosabb korosztályban, a 18-49 évesek körében novemberben is közel 9 százalékos a közönségarány különbsége.- írja a Világgazdaság.
Kolosi Péter, az RTL Klub programigazgatója elmondta: minden a csatorna vezetőinek várakozásai szerint alakul.
A nyári időszakban kisebb mértékben csökkent a két kereskedelmi csatorna között a különbség, mint egy évvel korábban a hasonló időszakban. A nyáron szünetelő műsorok ősszel történő újraindítása pedig tovább növelte az RTL Klub előnyét.
A Mónika show mellett az RTL Híradója is jól szerepelt az ősszel. A teljes lakosság körében sikerült a TV2 sikerműsorát, a Tényeket megelőzni.
A csatornák legnépszerűbb műsorainak tekintetében nem történt változás az elmúlt hónapokhoz képest. A piacvezető RTL Klub Barátok közt és Legyen Ön is Milliomos című műsora továbbra is a legnépszerűbbek a nézők körében.
A TV2-n elsősorban a vasárnapi Napló, a Tények és az Irigy Hónaljmirigy szerepel átlagon felül. Kiemelkedő volt a TV2 szerint a Nagy Ő nézettsége.
A közszolgálati csatorna legnézettebb műsorai továbbra is a Szeszélyes évszakok, valamint a Névshowr. Az MTV szeptemberi 11 százalékos közönségarány után októberben jelentősen visszaesett, novemberben viszont újból 11 százalék fölé emelte részesedését - áll a Világgazdaság beszámolójában.
Lekörözhetetlen az RTL Klub
Továbbra is az RTL Klub a vezető hazai televíziós csatorna. Bár a TV2 a teljes lakosság körében kismértékben növelte részesedését, - a két csatorna nézettsége közti különbség csak 6 százalék -, a hirdetők számára legfontosabb korosztályban, a 18-49 évesek körében novemberben is közel 9 százalékos a közönségarány különbsége.-írja a Világgazdaság.