A Magyar Turizmus Zrt. minden évben részt vesz az egyik legnagyobb közönséget vonzó nemzetközi sportesemény népszerűsítésében, illetve a Hungaroringen felállított standjain térképek, kiadványok terjesztésével, valamint Magyarországról szóló turisztikai információkkal ösztönzi a versenyre érkező külföldi vendégeket hosszabb tartózkodásra és visszatérésre.
Az MT Zrt. 2006-ban a Formula 1 Magyar Nagydíj alkalmából kérdőíves felmérést végzett a versenyt meglátogató külföldi és belföldi vendégek utazási szokásainak megismerése céljából, amely az alábbi eredményeket hozta: 2006-ban a futamra érkező külföldi vendégek jellemzően 3-5 napot töltöttek Magyarországon. A legnépszerűbb szálláshelyek a három-, négy- és ötcsillagos szállodák voltak. A megkérdezett külföldiek 47 százaléka tervezte, hogy a 2006-ot követő három évben a Formula 1 időszakán kívül is visszatér Magyarországra.
Az idei évben minden eddiginél több lengyel érdeklődőt várnak a versenyre, Robert Kubica lengyel pilóta egyre sikeresebb szereplésének és Magyarország földrajzi közelségének köszönhetően. A várakozások megvalósulása érdekében a Zrt. direkt mail kampányt folytatott Lengyelországban: 120 utazási irodának juttatott el olyan kupont, amellyel egyszerűbbé válik a jegyrendelés a Magyar Nagydíjra, áll a társaság közleményében.
Az akció sikerét mutatja, hogy a budapesti szállodákban a futam idejére ugrásszerűen megnőtt a lengyel foglalások száma, amely várhatóan hozzájárul a lengyel vendégforgalom további dinamikus növekedéséhez. 2007. első öt hónapjában a Lengyelországból érkező vendégek száma 17,3 százalékkal, a magyarországi kereskedelmi szálláshelyeken eltöltött lengyel vendégéjszakák száma 22,9 százalékkal növekedett az előző év azonos időszakához képest.