1p

A koreai autógyártó célként tűzte ki, hogy húszezer darabot adjon el luxuskategóriájú "BH" modelljéből az Egyesült Államokban.

Dél-Korea legnagyobb autógyártója, a Hyundai Motor Co. hétfőn jelentette be azon tervét, hogy prémium kategóriás autóval lép az amerikai piacra a jövő évben, értesült a CNN Money.

A világ hatodik legnagyobb autógyártója a Kiával együttműködve a luxusautó piacot vette célba, annak érdekében, hogy növelni tudják a vállalat imidzsét és meggyőzzék az embereket, hogy a társaság nem csak haszongépjárműveket tud gyártani.

"A BH modellünket 2008 első felében fogjuk bevezetni Dél-Koreában, majd a prémium kategóriájú szedánokat az Egyesült Államokban értékesítjük 2008 végén" - mondta Jake Jang, a Hyundai szóvivője.

Az új modell, mely a remények szerint felveszi a versenyt a Toyota Motor Corp. Lexus márkájával, V8-as motorral fog rendelkezni. A vállalat évi húszezer darabot szeretne értékesíteni a járműből az Egyesült Államokban.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!