2p

Tudni szeretné, mi vár Önre 2025-ben?
Mit okoz, hogy ingatlancélra is elkölthetőek a nyugdíjmegtakarítások?
Hogyan érinti ez a piacokat, merre mennek az ingatlanárak és az épitőipari árak?
Pogátsa Zoltán, Farkas András, Nagygyörgy Tibor
és sok más kíváló szakértő ezúttal élőben osztja meg nézeteit!

Találkozzunk személyesen!

2024. november 21. 16:00 Budapest

Részletek és jelentkezés itt

A luxustermékek egyik legnagyobb forgalmazója, a francia LVMH tulajdonrészt szerzett a U2 együttes frontembere, Bono által fémjelzett ruhamárkában, az Edunban.

Az ír énekes, Bono és felesége Ali Hewson 2005-ben alapította az úgynevezett fair trade elvek alapján működő divattermékeket gyártó és forgalmazó márkáját, az Edunt. A társaság az elmúlt években bebizonyította, hogy a beszállítókat nem kihasználó és kizsákmányoló módon, továbbá a környezetvédelmet szem előtt tartva is lehet sikeres egy ruházati cég. Igaz ebben minden bizonnyal elévülhetetlen érdemei voltak Bonónak, hiszen a rajongók egy része a sztár hatására vásárolta az Edun márkajelzésű termékeket.

Az LVMH, mely olyan globális luxusmárkák tulajdonosa, mint a táskáiról ismert Louis Vuitton, az egyik exkluzív női divatmárka, a Donna Karan, vagy a pezsgők csúcsának számító Moet Chandon. A felek a vételárat nem tették közzé, ahogy azt sem, hogy Bono és felesége pontosan milyen arányban maradt tulajdonos az Edunban. A felek közleménye szerint ugyanakkor az LVMH csak kisebbségi részesedést szerzett, írja a Brandrepublic.com.

Az ügylet kapcsán Bono azt hangoztatta, hogy az Edun, mint kezdő vállalkozás igen jól teljesített, ám a továbblépéshez egy tőkeerős, a divatvilágban erős pozíciókkal rendelkező partnerre volt szükség. Az LVMH belépésével pedig fel tudják gyorsítani a cég fejlődését.

A U2 sztárja ugyanakkor érdekelt maradt egy másik márkában, a Red nevűben. Ez utóbbi egy jótékonysági vállalkozás, az általuk értékesített termékek Afrikában az AIDS elleni küzdelmet szolgálják.

Az új partner vezetője, Bernard Arnault is elégedetten nyilatkozott, és azt bizonygatta, hogy az Edun eddigi eredményeit a jövőben erősíteni fogják.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!