Mire megy ki az egész
A Mazda nem titkolt célja, hogy a fiatalabb korosztályt megnyerje magának. A sztárok a 16-35 évesek között a legnépszerűek, így reményeik szerint az RX-8s hamarosan nagyszámú fiatal vásárlói körrel bővül. A Mazda már csak azért is szeretne nyitni az ifjabbak felé, mivel a statisztikák szerint rohamosan öregszik a fogyasztóik átlagéletkora, amely immár 37 év. A kampány célja, hogy megszólítsuk a fiatalokat is, és a Mazda legyen az első autójuk. A klipben látható autó érdekessége, hogy hamarosan árverésre fogják bocsátani, és a bevételeket jótékony célra fordítják.
A Mazda a hangos sajtóvisszhang ismeretében máris újabb product placement akciókba fogott. Még az idén két további klipben fogják támogatni, hogy az ő autóik szerepeljenek. Hogy a termékkihelyezési kampányok milyen sikerrel járnak egyelőre kétséges. Az autógyár június óta forgalmazott sportkupéjából októberig 8166 darab kelt el, míg a társaság összforgalma az egy évvel korábbiakhoz képes 4 százalékkal visszaesve 216.489 darabot tett ki.
Madonna, Britney és a Mazda
A Mazda autógyár finanszírozása mellett az MTV Music Awards díjkiosztó gáláján történt túlfűtött jelenet csaknem megismétlődött a két énekesnő közös klipjében. A szponzor jelenléte egyeseket ugyanakkor arra sarkal, hogy egy jól álcázott autóreklámnak tartsa a kritikusok szerint gyengécske dalt.