2p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Mazda autógyár finanszírozása mellett az MTV Music Awards díjkiosztó gáláján történt túlfűtött jelenet csaknem megismétlődött a két énekesnő közös klipjében. A szponzor jelenléte egyeseket ugyanakkor arra sarkal, hogy egy jól álcázott autóreklámnak tartsa a kritikusok szerint gyengécske dalt.

Mire megy ki az egész

A Mazda nem titkolt célja, hogy a fiatalabb korosztályt megnyerje magának. A sztárok a 16-35 évesek között a legnépszerűek, így reményeik szerint az RX-8s hamarosan nagyszámú fiatal vásárlói körrel bővül. A Mazda már csak azért is szeretne nyitni az ifjabbak felé, mivel a statisztikák szerint rohamosan öregszik a fogyasztóik átlagéletkora, amely immár 37 év. A kampány célja, hogy megszólítsuk a fiatalokat is, és a Mazda legyen az első autójuk. A klipben látható autó érdekessége, hogy hamarosan árverésre fogják bocsátani, és a bevételeket jótékony célra fordítják.

A Mazda a hangos sajtóvisszhang ismeretében máris újabb product placement akciókba fogott. Még az idén két további klipben fogják támogatni, hogy az ő autóik szerepeljenek. Hogy a termékkihelyezési kampányok milyen sikerrel járnak egyelőre kétséges. Az autógyár június óta forgalmazott sportkupéjából októberig 8166 darab kelt el, míg a társaság összforgalma az egy évvel korábbiakhoz képes 4 százalékkal visszaesve 216.489 darabot tett ki.


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!