Zetsche közvetve megerősítette, hogy már hosszabb ideje napirenden van az eladás, amellyel elválnak az 1998-ban egyesített német és amerikai autógyár útjai. Az ügyhöz közel álló forrásokra hivatkozva több hírügynökség is a Cerberus Capital Management LLC, a Blackstone Group LP magán-tőketársaságokat, illetve a kanadai Magna International Inc. autóalkatrész-gyártót említi a legesélyesebb vevőjelöltekként. A Detroit News szerint a három jelentkező már ajánlatot is tett a Chryslerre. A DaimlerChrysler egyébként becslések szerint nyolcmilliárd dollár bevételre számít amerikai ágának eladásából.
A patinás márka az elmúlt hónapban is gyengén teljesített hazai piacán: mintegy tízezerrel kevesebb autót adott el, mint egy évvel korábban, ami 4,6 százalékos visszaesésnek felel meg. Bizonyára nem jelent vigaszt a számára, hogy amerikai társai, a General Motors és a Ford Motor is rossz eredményekről számolt be: előbbi értékesítései 7,7, utóbbiéi 12,4 százalékkal estek vissza. A GM elsősorban a flottamegrendelések csökkenését, a Ford az F-Series pick-upok iránti kereslet jelentős szűkülését szenvedte meg. A nyertesek ezúttal is a japán autógyártók voltak, olvasható a Napi Gazdaságban.