2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Kevesebb feladatot, de hatékonyabb, koncentráltabb működést tervez a Magyar Turizmus Zrt. új vezetése, Horváth Gergely vezérigazgató elmondta: feladatuk a beutazó és a belföldi turizmus ösztönzésével a kereslet erősítése.

A Magyar Turizmus Zrt. a jövő évi marketingtervében a külföldi vendégéjszakák 3,4, a belföldiek 2,7, és a konferencia turizmushoz kapcsolódó vendégéjszakák számának 5 százalékos növekedésével számol.

Horváth Gergely szavai szerint ehhez egyebek mellett belföldön szemléletváltásra van szükség, arra, hogy a belföldi pihenés társadalmilag elfogadottabbá váljon. Rámutatott, fel kell hívni a belföldi lakosság figyelmét az országban történő izgalmas és vonzó eseményekre és rendezvényekre. Ez persze nem jelenti azt, hogy a Magyar Turizmus Zrt. egy-egy eseményt kívánna pénzügyileg támogatni - jelentette ki, hozzátéve, hogy ez szerinte nem is feladata a társaságnak.

A vezérigazgató elmondta, szakítanak azzal a korábbi rendszerrel, miszerint belföldön minden évben más és más turisztikai témát helyeznek középpontba.

A belföldi turizmus élénkítésében kiemelkedő szerepük van a helyben létrejövő, alulról építkező, az önkormányzatok és a vállalkozások összefogásán alapuló turisztikai desztináció menedzsment (TDM) szervezeteknek - mondta a vezérigazgató. "Nem biztos, hogy a helyi ügyeket jobban meg tudjuk innen oldani" - jegyezte meg. A TDM rendszeren belül a régiós központok 2012-re, 2013-ra állhatnak fel.

A külpiaci stratégiában a legnagyobb hangsúlyt a turisztikai márkaépítés kapja - ismertette a vezérigazgató. Így a víz és a rekreáció lesz az a téma, amellyel külföldön igyekszik felhívni a figyelmet Magyarországra a nemzeti turisztikai marketingszervezet.

MTI

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!