2p

A budapesti szállodákat népszerűsítő Winter Invasion elnevezésű akció plusz 5500 vendéget és 25 500 vendégéjszakát hozott - közölte a Magyar Turizmus Zrt. szombaton.

A Budapest Winter Invasion (BWI) elnevezésű kampány 2006. december 1-től 2007. március 31-ig tartott, a budapesti ötcsillagos szállodák kezdeményezésére jött létre, és ahhoz - a Magyar Szállodaszövetség közreműködésével - több mint 50 szálloda csatlakozott.

A kampány célja Budapest, a budapesti szállodák, a magyar nemzeti légitársaság, illetve a Ferihegyi Repülőtér utószezoni forgalmának növelése volt. Az idén első alkalommal megszervezett akcióban három éjszaka áráért négyet tölthettek a vendégek a résztvevő budapesti szállodákban.

A Magyar Turizmus Zrt. - résztvevő szállodák körében végzett - felmérése szerint a kampány sikeres volt: a válaszadó szállodák túlnyomó többsége, 95 százaléka jó ötletnek tartja az akciót, és megfelelőnek az időzítést.

A budapesti vendégéjszakák számának növeléséhez éppen az elő- és utószezonban, vagyis a vendégforgalom szempontjából kevésbé meghatározó időszakban járult hozzá az akció - hangúlyozza az MT Zrt. közleménye.

Az akcióban részt vevő vendégek zöme a hazájában értesült a lehetőségről. A leghatékonyabb kommunikációs eszköznek az interneten és az utazási irodákban való megjelenések bizonyultak. Az akcióra - a szállodák szerint - legtöbben Nagy-Britanniából, Németországból és Franciaországból érkeztek, de sok olasz turista is kihasználta a lehetőséget.

A kampány sikerén felbuzdulva, a részt vevő szervezetek és szolgáltatók májusban egyeztetnek az akció újbóli megszervezéséről.

MTI/Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!