A Photel Zrt. 2003-ban indult, azóta kétszáz fős call centert üzemeltet, közel 250 munkavállalóval, és a világ elsőszámú CC és CRM vállalatának, a Teleperformance-nak a magyar leányvállalata.
A Photel Zrt. a növekedési üteme alapján jutott a díjazottak közé, hiszen 2004 és 2008 között ötszörösére növekedett. A "The Atradius Growth Strategy of The Year Award" kategóriában került be a tíz legjobb európai vállalat közé.
Ebben a kategóriában azokat a vállalkozásokat díjazzák, amelyek leginkább demonstrálni tudják - nem összeolvadásokból és akvizíciókból származtatott - organikus fejlődésük stratégiáját, melynek köszönhetően kiemelkedő értékesítési eredményeik, profitjuk és piaci részesedésük keletkezett.
A kategória-szempontoknak megfelelően, mintegy kilenc hónapos elemző munka után választotta ki a vezető európai üzletemberekből, politikusokból és akadémikusokból álló zsűri azt a kategóriánkénti tíz - összesen hatvan - európai vállalatot, így a Photel Zrt.-t is, amely elnyerte a Rubin d’Honeur’-t. A díjátadásra 2008. március 11-én a párizsi Intercontinental Paris Le Grand hotel dísztermében került sor.