A felvásárlás kiterjed az IndexTools webanalitikai üzletágára és technológiájára, illetve a Tensa Kft. leányvállalatára, a Tensa R&D Kft.-re - derül ki a szerkesztőségünkhöz eljuttatott sajtóközleményből.
"A Yahoo! hisz abban, hogy az igazán értékes és fontos információk megszerzésének képessége elengedhetetlen a piaci lehetőségek kiaknázásához és a sikeres kampányok kivitelezéséhez" - mondta Bassel Ojjeh vezető alelnök és a cég Strategic Data Solutions csoportjának vezetője.
"Úgy gondoljuk, hogy az IndexTools technológiai platformja abban fogja segíteni ügyfeleinket, hogy ezen értékes információk által minél hamarabb felfedezhessék az online marketing-tevékenységeik esetleges hiányosságait, és ezek ismeretében reagálhassanak. Az új szolgáltatásnak köszönhetően megerősödik a Yahoo! szerepe az online marketingpiacon" - tette hozzá az alelnök.
A felvásárolt technológia további képességekkel bővíti a Yahoo! jelenlegi analitikai szolgáltatási körét oly módon, hogy a cég teljes hálózatán futó online kampányok esetében segít feltárni a lényeges összefüggéseket, és elkészíteni fontos üzleti mutatókat. A felvásárlást követően elsőként az a több mint 150 ezer kis- és középvállalkozás élvezheti ezeknek a megoldásoknak az előnyeit, amelyek a Yahoo!-n keresztül folytatják marketing-tevékenységét.