"Nagyon megtisztelő a meghívás, hiszen az ECHO a direkt marketing terület oscarjának számít" - nyilatkozta Nádassy-Bátor Marianna, akinek akkreditációját Vámos-Hegyi Attila, a Direkt Marketing Szövetség alelnöke is támogatta.
Nádassy-Bátor Marianna elmondta: a pályamunkák értékelése igen szigorú szabályok szerint zajlik, amelyre a zsűritagokat online tréningen készítik fel. A szakemberek csak a helyszínen tudhatják meg, hogy mely kategóriákban bírálnak, és a zsűrizés tisztaságáról, pártatlanságáról számos további előírás kötelező betartásán túl versenybiztosok is gondoskodnak.
Az USA Direkt Marketing Szövetsége, a DMA által 1930-ban alapított ECHO Awards a direktmarketing-kommunikáció legrégebbi és legrangosabb nemzetközi versenye, amelyre tavaly 40 országból érkeztek nevezések. Idén a több lépcsős zsűrizési folyamat végén október 6-án, Chicagóban 12 különböző kategóriában osztanak majd Diamond, Gold, Silver és Bronze ECHO Awardsot.
Külön elismerésben részesítik többek között a leginnovatívabb levélkampány, a legkreatívabb online médiahasználat és a legjobb taktikai website alkotóit, továbbá díjazzák a kutatási eredmények legkreatívabb alkalmazását is.
Nádassy-Bátor Marianna 2001-ben csatlakozott a Caféhoz, ezt megelőzően 1995-től az MRM Budapest copywritere, majd kreatívigazgatója volt. A Café Contact kreatív csapatának vezetőjeként többek között a az Unilever Mi világunk program, a Cif, a Dove, a Vodafone, a Danubius Rádió és az OTP kapcsolati marketing tevékenységét segíti ügynökségi oldalról, áll a társaság közleményében.