2006 októberében zajlott a portorozsi reklámfesztivál, amelyre Magyarországról is több nevezés érkezett outdoor kategóriában. Mind a Young & Rubicam, mind a már említett DDB több alkotással indult a versenyen, és a BBDO Budapest is nevezett az Omnia kávéra készített kétfajta hirdetéssel.
A munkák erősen építenek az egyszerű, gyorsan átlátható megjelenésre - egyszerű vizuált és kevés szöveget használnak. "Fontosnak tartom ezeket a megmérettetéseket. Több fórumon felmerült már, hogy a szakma megítélése szerint a magyar köztéri hirdetések többsége nem elég kreatív: a plakátok túlzsúfoltak, és nehezen lehet kihámozni belőlük az érdemi információt. Egy ilyen kreatív fesztiválon mindenki a nemzetközi színvonalhoz illeszkedő, legjobb munkáját indítja el. Egyrészről tehát látható, hogy Magyarországon vannak jó köztéri hirdetések is, másrészről pedig a hazai alkotók megnézhetik, mit tud a külföldi szakma, és melyek a legújabb trendek" - emelte ki Török Ferenc, a Magyar Külterületi Reklámszövetség elnöke.