2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Magyar hálózatot szeretne kiépíteni két márkája számára a világszerte összesen 230 áruházat üzemeltető brit Bhs. A háztartási cikkeket forgalmazó üzletlánc most azért keres magyar partnereket, mert az iskolás korú lányok számára kitalált Tammy, illetve az újszülöttektől nyolcévesig terjedő korosztályt kiszolgáló Bhs Kids márkát akarja elterjeszteni nálunk - tudta meg a Világgazdaság.

A csaknem nyolcvan éve működő cég a ruházaton kívül háztartási eszközöket, textíliát és más berendezési tárgyakat is árul a nagyvárosok főutcáin található áruházaiban. A társaság jelenleg magyarországi franchise-partnerek után kutat - tudta meg a Világgazdaság Frosina Pavlickovskától, a cég külföldi terjeszkedéséért felelős képviselőjétől, aki azonban nem közölte, hogy mekkora beruházást igényel a partnereknél a csatlakozás.

A Bhs-nek főleg Nagy-Britanniában vannak egységei (összesen 160), de az 1985-ben kezdett nemzetközi bővülés nyomán mára 13 európai és közel-keleti államban hetven áruház viseli a cég nevét. Mindegyik franchise-partner jogilag önállóan működik. A két említett márkát Magyarországon is 100-150 négyzetméteres üzletekben szeretnék árusíttatni.

Az elmúlt években változó pénzügyi háttérrel zajlott a vállalat üzletmenete. A Bhs Ltd. a március végén befejeződő 2004-2005-ös üzleti évben még 900 millió fontos bevételt és 106 millió fontos üzemi nyereséget ért el. A következő esztendőben 860 milliós forgalom mellett mindössze 42,2 milliós üzemi profitot könyvelt el, a most véget érő üzleti év adatait néhány hét múlva hozzák nyilvánosságra.

Philip Green elismerte: az elmúlt években inkább a szintén az ő tulajdonában lévő Topshop/Topman, illetve a Burton üzletlánc fejlődésére összpontosított, hogy ezen a területen felvegye a küzdelmet a Marks & Spencerrel. A pénzügyi mutatók romlását azzal "honorálta", hogy idővel leváltotta néhány vezető beosztású alkalmazottját - olvasható a Világgazdaságban.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!