A csaknem nyolcvan éve működő cég a ruházaton kívül háztartási eszközöket, textíliát és más berendezési tárgyakat is árul a nagyvárosok főutcáin található áruházaiban. A társaság jelenleg magyarországi franchise-partnerek után kutat - tudta meg a Világgazdaság Frosina Pavlickovskától, a cég külföldi terjeszkedéséért felelős képviselőjétől, aki azonban nem közölte, hogy mekkora beruházást igényel a partnereknél a csatlakozás.
A Bhs-nek főleg Nagy-Britanniában vannak egységei (összesen 160), de az 1985-ben kezdett nemzetközi bővülés nyomán mára 13 európai és közel-keleti államban hetven áruház viseli a cég nevét. Mindegyik franchise-partner jogilag önállóan működik. A két említett márkát Magyarországon is 100-150 négyzetméteres üzletekben szeretnék árusíttatni.
Az elmúlt években változó pénzügyi háttérrel zajlott a vállalat üzletmenete. A Bhs Ltd. a március végén befejeződő 2004-2005-ös üzleti évben még 900 millió fontos bevételt és 106 millió fontos üzemi nyereséget ért el. A következő esztendőben 860 milliós forgalom mellett mindössze 42,2 milliós üzemi profitot könyvelt el, a most véget érő üzleti év adatait néhány hét múlva hozzák nyilvánosságra.
Philip Green elismerte: az elmúlt években inkább a szintén az ő tulajdonában lévő Topshop/Topman, illetve a Burton üzletlánc fejlődésére összpontosított, hogy ezen a területen felvegye a küzdelmet a Marks & Spencerrel. A pénzügyi mutatók romlását azzal "honorálta", hogy idővel leváltotta néhány vezető beosztású alkalmazottját - olvasható a Világgazdaságban.