4p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Túlzás lenne azt állítani, hogy Majka tékozló fiúként tért vissza ahhoz a csatornához, amelynél a magyar média bugyraiba leereszkedett. Ám a hazai csatornákat az elmúlt évben körbe turnézó egykori valóságshow-hős, és az RTL Klub is profitált abból, hogy az Éjjel-nappal Budapest című műsorban Majka is szerepelt.

Nehéz lenne a múlt heti tévés történések közül különösebben izgalmas hírt kiemelni, a piaci szereplők valószínűleg sokkal jobban izgultak a reklámadó esetleges bevezetése, mint a nézettségi adatok miatt. Míg az elsősorban a kereskedelmi tévéket sújtó sarc kapcsán egyelőre ellentmondásos hírek láttak napvilágot, illetve a kormány hajlandó tárgyalni az érintettekkel, addig a mérési adatok az elmúlt hetekben tapasztaltakat igazolták vissza a 22. héten is.

Változások június első hetétől lesznek, ám most még ezek sem forgatják fel teljesen a megszokott műsorrendet (és ezzel párhuzamosan a nézettségi adatokat), kisebb meglepetések ugyanakkor elképzelhetőek. Az eddig megszokottakhoz képest ugyanis az RTL-es Híradó 5 perccel rövidebb, míg a Fókusz ugyanannyival hosszabb lesz. Ennél komolyabb változás, hogy az eddigiekhez képest két adás helyett csak egyet adnak műsorba az Éjjel-nappal Budapestből. Így az eddig 65 perces realityből a rajongóknak 45 perccel meg kell elégedniük. Emiatt az összes utána következő tartalom jelentősen, 20 perccel korábban kerül képernyőre.

A Barátok közt 20:55 helyett már 20:35-től indul majd. Az esti sorozatok és filmek 21.30-ról 21.10-re, illetve 22.35-ről 22.10-re kerülnek. Így többek között új időpontot kap hétfőn a Dr. Csont ismétlése, kedden a Jo, a profi és a Grace klinika, szerdán a Szulejmán, pénteken A zöld íjász és a most induló Gyilkos hajsza is.

A nyári műsorváltozás előtt azonban még belehúzott az RTL Klub esti nyerő párosa, hiszen a Barátok közt és az Éjjel-nappal Budapest volt a 22. héten a két legnézettebb program. Így nem csoda, hogy a hétköznapok nyomasztó RTL Klub fölényt hoztak főműsoridőben a kereskedelmi célcsoportban. A TV2 immár szokás szerint az Ének iskolája révén szombaton vígasztalódhatott.

A 22 héten főműsoridőben (19-23 óra között) a kereskedelmileg fontos célcsoportban (18-49 évesek) az RTL Klub műsorainak a közönségaránya 25 százalék lett, míg a TV2-t ezúttal a készülékek előtt ülők 16,5 százaléka követte. A harmadik helyre a Cool (5,7% SHR) került, míg a negyedik, a dobogó legalsó fokát többnyire elérő F+ (5,5% SHR) lett. A közszolgálati adó (4,3% SHR) főműsoridőben nem tudott remekelni, míg a Viasat3 (3,7% SHR) csak keresi a visszazárkózási lehetőséget.


Hétfőn a Dr. Csont szokásoktól eltérően nem remekelt, igaz a most vetített részt már láthatták korábban a nézők. A csatorna átlagától minimálisan elmaradó közönségarány ennek ellenére nem volt olyan rossz, hiszen így is a legnézettebb külföldi sorozat volt a héten. Eközben a konkurens adón a két NCIS sorozat a 20 százalék arányt sem érte el. Kedden a korábbiaknál kicsit jobban szerepelt a TV2, igaz a Norbit című vígjáték így sem tudta megelőzni a közös idősávban a Jo, a profi című sorozatot.

Szerdán a TV2-n a Sherlock és Watson és a Szulejmán is lefele húzta a két nagy csatornát. A TV2 esetében pedig később Hajdú Péter sem tudott csodát tenni, annyira nem, hogy a showműsort elverte a Házon kívül. Csütörtökön az RTL-en az Igazságosztók ezúttal totális betlit hozott, fej-fej mellett végzett a szintén gyenge számokat elérő Az egyetlen című filmmel. A Zöld íjász 20 százalékos közönségarány felett tudott maradni, miközben a TV2 filmje, a Kínzó közelség ennél jóval gyengébb volt.

Ismét változékony volt a szombat, az este elején a TV2 elhúzott az Ének iskolája révén, ám később az RTL filmje, az Emelt fővel némileg tudott a hátrányból faragni. Vasárnap az RTL Klub a X-Man egyik részét dobta be, sikerrel, hiszen a Bébi mama című mozi nézettsége gyengébb volt.

mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!