A Tesco tájékoztatása szerint idén jelentős akciókkal készülnek. A cél, hogy javítsák a tavalyi forgalmi szintet, de a tervekben a 2007. decemberihez hasonló forgalom megtartása szerepel. A napi fogyasztási cikk szegmensben a cég a saját márkás termékcsaládját kívánja bővíteni és promócióját erősíteni.
Szántó Balázs, a Media Markt koncepciómenedzsere elmondta, lcd-tévékből nagy valószínűséggel a nagyobb képernyősöket keresik majd a fogyasztók. Keresett lesz a játékkonzol és -szoftver, tovább hódít a kenyérsütő, a presszógép, illetve minden olyan kis háztartási gép, amely az egészséges életmóddal hozható kapcsolatba.
A barkácsáruházaknál a könnyen mozgatható dolgok mellett a "fajsúlyosabb" termékek is slágerré válhatnak. A Baumax tájékoztatása szerint a szerszámok forgalma ilyenkor jellemzően megnő, kapós lehet a kandalló, a wellness-zuhanykabin, de akár a kerti medence is, számol be a Napi Gazdaság.