1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Tízből hét brit mobiltelefon-használó kap kéretlen ajánlatokat, s kétharmaduk kellemetlennek találja ezt - derül ki egy friss felmérésből.

A válaszadók alig több mint egytizede vásárolt valamit online vagy telefonos promóció eredményeként. A 45-54 évesek kétharmada, az 55-64 évesek 78 százaléka és a fiatal felnőttek több mint fele érezte úgy, hogy a feléjük irányuló reklámajánlatok érdektelenek számukra - írja az eMarketer.

A 25-34 évesek nagyjából fele állította, hogy akár mobilszolgáltatóját is kész lecserélni a "zaklatás" miatt.

A felmérés tanúsága szerint tehát a hirdetések személyre szabásának hiánya nem csak nem generál bevételt, de még a meglévő fogyasztóbázist is elidegeníti. Az is igaz azonban, hogy a reklám önmagában nem zavarja az előfizetőket, tehát az olyan szolgáltatók, amelyek képesek pontosan célba juttatni a hirdetéseket, nagy előnyt élveznek a piacon.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!