1p

Tízből hét brit mobiltelefon-használó kap kéretlen ajánlatokat, s kétharmaduk kellemetlennek találja ezt - derül ki egy friss felmérésből.

A válaszadók alig több mint egytizede vásárolt valamit online vagy telefonos promóció eredményeként. A 45-54 évesek kétharmada, az 55-64 évesek 78 százaléka és a fiatal felnőttek több mint fele érezte úgy, hogy a feléjük irányuló reklámajánlatok érdektelenek számukra - írja az eMarketer.

A 25-34 évesek nagyjából fele állította, hogy akár mobilszolgáltatóját is kész lecserélni a "zaklatás" miatt.

A felmérés tanúsága szerint tehát a hirdetések személyre szabásának hiánya nem csak nem generál bevételt, de még a meglévő fogyasztóbázist is elidegeníti. Az is igaz azonban, hogy a reklám önmagában nem zavarja az előfizetőket, tehát az olyan szolgáltatók, amelyek képesek pontosan célba juttatni a hirdetéseket, nagy előnyt élveznek a piacon.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!