2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Boeing 737-est mindig is a világ legnépszerűbb utasszállítójaként emlegette az amerikai gyártó. Ennek ellenére úgy tűnik, a típus alulmarad legközvetlenebb vetélytársával, az Airbus A320-assal szemben.

Tavaly a franciaországi székhelyű gyártó 918 rendelést kaszált be az A320-asra, 737-esből viszont csak 569-et vásároltak. A múlt heti ázsiai vásáron az Airbus gépe ismét maga mögé utasította az amerikaiak üdvöskéjét: az indiai Go Air diszkont légitársaság tizet rendelt a típusból és opciót szerzett tíz másikra, az Indian összesen 43 Airbus-gépet vásárolt, az indonéz Adam Air pedig bejelentette, hogy 737-eseit egyenesen A320-asokra cseréli.

A Boeing egyetlen jelentős üzlete a seregszemlén az indiai Spice Jettel köttetett, a cég tíz darab 737-est rendelt további tízre opciót szerzett. Ennek ellenére a legtöbb szakértő úgy véli, a Boeing gépének még messze nem járt le az ideje. Szerintük ugyanis az A320-as népszerűsége kevésbé fakad technológiai elsőbbségéből, mint a gyártó agresszív árstratégiájából, bár kétségtelen, hogy vannak bizonyos fizikai előnyei a 737-essel szemben - közli az AP.

Iparági elemzők szerint az Airbus gépének sikere ott kezdődött, hogy számos olcsójegyes légitársaság vásárolt belőle, s így mára a típus a költséghatékony választás szinonimájává vált a köztudatban.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!