2p

Nem lazít a tavaly bevezetett válságkezelő intézkedéseken a Sziget Fesztivál szervezője, marad többek között a szigorú költségvetés és a megerősített külföldi reklámkampány - írta Gerendai Károly, a Sziget Kft. ügyvezetőjére hivatkozva a Világgazdaság keddi számában.

A cég az idén főleg az új, a júniusban megrendezendő Stargarden fesztiváltól vár számottevő forgalombővülést.

"A 390 ezres látogatószámával és 150 millió forintos nyereségével a válság dacára üzleti szempontból a tavalyi volt az eddig legsikeresebb Sziget Fesztivál, ez talán részben azoknak a válságkezelő intézkedéseknek is köszönhető, amelyeket megléptünk" - mondta a lapnak Gerendai Károly.

A költségcsökkentés keretében tavaly színpadokat vontak össze, állami segítséget kértek, miközben megerősített külföldi reklámkampánnyal és speciális diákkedvezményekkel próbálták fenntartani a látogatottságukat - emlékeztetettek a lapban.

Gerendai Károly a tavalyi siker ellenére az eddigi jelekből nehéz évre számít az idén. "Gyakorlatilag kőbe véstük a Sziget költségvetését, amely nem haladhatja meg a tavalyi 2,65 milliárd forintot, csak egyetlen esetben, ha olyan nemzetközi sztárt sikerülne idehívni, aki jelentős többletlátogatót vonzana a rendezvényre" - mondta a Világgazdaságnak Gerendai Károly.

Az idén még nagyobb hangsúlyt helyeznek a külföldi promócióra: közvetlen reklámra mintegy 400 ezer eurót költenek, a különböző együttműködésekkel a nemzetközi kampány értéke meghaladhatja az egymilliót.

MTI

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!