2p

Tudni szeretné, mi vár Önre 2025-ben?
Mit okoz, hogy ingatlancélra is elkölthetőek a nyugdíjmegtakarítások?
Hogyan érinti ez a piacokat, merre mennek az ingatlanárak és az épitőipari árak?
Pogátsa Zoltán, Farkas András, Nagygyörgy Tibor
és sok más kíváló szakértő ezúttal élőben osztja meg nézeteit!

Találkozzunk személyesen!

2024. november 21. 16:00 Budapest

Részletek és jelentkezés itt

Várhatóan még februárban megkötik az M7-es autópálya felújításáról szóló szerződést, melynek nyomán márciusban a munkálatok is megkezdődhetnek.

Az egyik pálya rekonstrukciója és a Balatonvilágos és Zamárdi közötti 22 kilométeres félpálya megépítése még az idén befejeződhet, míg a Zamárdi és Szárszó közötti szakasz építése ősszel kezdődhet.

Várhatóan még februárban megszületik az egyezség a Nemzeti Autópálya Rt. és a kivitelező Vegyépszer-Betonút konzorcium között az M7-es autópálya Budapestről a Balatonig vezető jobb oldali útpályájának felújításáról, így márciusban megkezdődhet a beruházás.

Bakonyi István, az NA Rt. kapcsolati igazgatója elmondta, hogy a szerződést eddig azért nem kötötték meg, mert a felek között tartanak az ártárgyalások a 35-40 milliárd forintra becsült beruházásról, és a kivitelező konzorciumnak több tucat térségbeli alvállalkozóval is egyeztetnie kell.

Bakonyi István kiemelte: a forgalomban az építkezés miatt várhatóan nem lesz fennakadás, mivel a bal pályán a leállósávból és az utat szegélyező füves területből kialakított 3. sávval kiszélesítve kétszer-két sávos autóutat alakítanak ki, és szakaszosan ideterelik a jobb pálya forgalmát is.

A tervek szerint a jobb pálya rekonstrukciója, valamint a Balatonvilágos és Zamárdi közötti 22 kilométeres félpálya megépítésének munkálatai még az idén befejeződnek.

Bakonyi István azt is elmondta, hogy az M7-es autópálya új, Zamárdi és Balatonkeresztúr közötti szakaszának nyomvonaláról is megszületett a döntés. Az évek óta vitatott Zamárdi-Szárszó közötti szakaszon az NA Rt. javaslatára a közlekedési tárca elfogadta, hogy a "V" változat épüljön meg, amely szerint az autópálya Kőröshegyet délről kerüli el, ahol egy völgyhíd is épül.

Bakonyi István szerint a részletes környezetvédelmi tanulmány, a kivitelezési tervek elkészülése, valamint a terület kisajátítások után már 2001. őszén elkezdődhet a szakasz építése. A kapcsolati igazgató az új szakasz építési költségeit 45-50 milliárd forintra becsülte.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!