1p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Új hirdető jelent meg az interneten a Linco margarin termékcsaládot gyártó és forgalmazó Royal Brinkers személyében, amely a margarin termékkategóriában az Unilever egyetlen vetélytársa. A cég kampányát a Neo Interactiv kezeli.

A Royal Brinkers Hungary, a növényolajipar margarin szegmensének meghatározó szereplője az interneten is meghatározó jelenlétre törekszik, amelynek első lépcsője a Nők Lapja Café-n történő éves szponzoráció. A szponzoráció keretében minden nap új Linco Napi Menü várja az NLC olvasókat, s emellett Linco-receptkereső, Linco-tippek, játék és képeslapküldés is működik az éves tartalmi együttműködés keretében.

Baráth Erika a cég marketing menedzsere elmondta, hogy a Neo által gondozott internetes megjelenés stratégiai jelentőségű a Linco márka újrapozícionálásában és a célcsoport számára történő targetált megjelenésben, ugyanakkor szorosan kapcsolódik az "Ismersz engem" szlogennel futó televíziós kampányhoz és a sajtóhirdetésekhez.

A Neo háza táján a Linco kampány mellett több érdekes dolog is történik. A cég menedzseli a napokban indult CIB Internet Bank és Fiat Punto online kampányt is.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!