3p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Az új rádiók első hetéről készített összeállítást a Napi Gazdaság. A napilapnak nyilatkozó Pakots Zsolt, a Klassz vezére szerint folyamatosan mérik a hallgatottságot és ha kell, változtatnak. A reggeli műsorsávban például a műsorvezetők személye hamarosan cserélődik.

Hozzákezdett a márkaépítéshez a múlt csütörtök hajnalban startolt két országos kereskedelmi rádió, a Klassz FM és a Neo FM. Mindkét csatorna jelentős atl- és btl-eszköztárral kommunikálja jelenlétét, ám bevezető kampányaik költségvetését nem árulták el a Napinak. Óvatosan kell költeniük a rádióknak, ugyanis Majtényi László leköszönő ORTT elnök az ügyészséghez fordult, mert szinte törvénysértés történt a frekvenciapályázat elbírálásánál, tehát megeshet, hogy a két új rádiót is lekapcsolják.

A Klassz bevezető kampánya két fázisból áll, jelenleg a második fázisban jár a rádió, ami december közepéig tart, és januárban egy megerősítő kampány követi. A tervek között promóciók, közönségkapcsolatok, események szponzorálása, a hallgatói hűség elismerése, a hallgatókkal való napi kapcsolattartás szerepel annak érdekében, hogy erős márkanevet építsünk - mondta Pakots Zsolt, a Klassz vezérigazgatója. Folyamatos kommunikációt tervez a Neo FM is - tudta meg a Napi Kádár Tamástól, a rádiót tulajdonló FM1 Zrt. igazgatójától. Ehhez jelentős részben az FM1 tulajdonosi köréhez tartozó Est Média Group (EMG) portfólióját veszik igénybe. Kádár a médiumok közül kiemelte az Est Lapok, a Facebook, az Est.hu, a Radiocafé, a TimeOut, valamint az indoor reklámeszközök szerepét. Továbbá az EMG végzi a B2B kommunikációt és értékesíti a Neo FM reklámidejét.

A Klassz FM-et birtokló Advenio tulajdonosi érdekeltségébe tartozó egyéb médiumok (Lánchíd Rádió, Heti Válasz) célközönsége és tartalma Pakots Zsolt szerint eltér a kereskedelmi zenei rádiók tartalmától és hallgatóitól. Tartalmi szinergiára így sem most, sem a jövőben nem lát lehetőséget a vezető, reklámértékesítési szempontból azonban létezik szerinte olyan célcsoport, amelyik mindhárom médium hallgatói, illetve olvasói között megtalálható, így a reklámok esetleges csomagban történő értékesítését nem tartja kizártnak. Hozzátette: ehhez a hirdetőknek és a médiaügynökségeknek előbb meg kell ismerniük a rádiót, amelynek műsorstruktúrája még nem végleges. A jelenlegi állapotot ugyanis a hallgatottságmérések alapján a fogadtatás és a hallgatói igények megváltoztathatják. A reggeli műsorsávban például a műsorvezetők személye hamarosan cserélődik - mondta Pakots a Napi Gazdaságnak.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!