Mi a sikeres hirdetés alapja?
Mitől jó egy főcím?
Nyomtatott anyagoknál a figyelemfelkeltő üzenet helye a legfelül levő kiemelt rész, az úgynevezett főcím. Ha ez nem vonzza az érdeklődést, akkor vagy nem veszik észre, vagy csak rápillantanak, de nem olvassák tovább, bármily csábító is az üzenet később.
Maradjunk az előbbi példánál, és nézzük meg két fiktív szórólap felvezető részét!
- Kedves Leendő Ügyfelünk! Cégünk, a Kiss Bt. már 4 éve működik vevőink nagy megelégedésére. Tevékenységi körünkbe tartozik: irodagépek forgalmazása, nyomdai munkák megtervezése és kivitelezése, valamint website-készítés!
- Mi az a kevesek által felismert költségcsökkentési lehetőség, amely ott rejtőzik az Ön cégében is? 7 szempont, ami alapján Ön is képes lesz dönteni egy multifunkciós berendezés megvásárlásáról!
Vajon melyik változatnak lehet esélye arra, hogy felfigyeljen rá egy cégvezető?
A következő, két hét múlva esedékes részben példákon keresztül mutatunk be egy olyan marketingeszközt, mellyel - cégnagyságtól függetlenül - olcsón lehet piacot építeni, vevőkört bővíteni vagy akár új terméket bevezetni.
Keszténé Kiss Jolán
www.marketingpraktikak.hu
Kapcsolódó anyag:
Hogyan építsünk kis pénzből nagy márkát?