2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A hatékony kommunikáció nem magáról a cégről vagy a termékről szól, hanem arról az előnyről, ami a célcsoportot érdekli. Az mfor.hu márkaépítést körbejáró sorozatának második részében a meggyőző kommunikáció és a sikeres hirdetés lépéseit mutatja be.

Mi a sikeres hirdetés alapja?

Agyunk szelektál a naponta észlelt információk sokasága között. Csak arra figyel, ami szokatlan vagy hozzánk szól. Tehát olyan hirdetést kell készítenünk, ami pár másodperc alatt is képes célcsoportunk érdeklődését felkelteni.

Mitől jó egy főcím?

Nyomtatott anyagoknál a figyelemfelkeltő üzenet helye a legfelül levő kiemelt rész, az úgynevezett főcím. Ha ez nem vonzza az érdeklődést, akkor vagy nem veszik észre, vagy csak rápillantanak, de nem olvassák tovább, bármily csábító is az üzenet később.

Maradjunk az előbbi példánál, és nézzük meg két fiktív szórólap felvezető részét!

  • Kedves Leendő Ügyfelünk! Cégünk, a Kiss Bt. már 4 éve működik vevőink nagy megelégedésére. Tevékenységi körünkbe tartozik: irodagépek forgalmazása, nyomdai munkák megtervezése és kivitelezése, valamint website-készítés!
  • Mi az a kevesek által felismert költségcsökkentési lehetőség, amely ott rejtőzik az Ön cégében is? 7 szempont, ami alapján Ön is képes lesz dönteni egy multifunkciós berendezés megvásárlásáról!

Vajon melyik változatnak lehet esélye arra, hogy felfigyeljen rá egy cégvezető?

A következő, két hét múlva esedékes részben példákon keresztül mutatunk be egy olyan marketingeszközt, mellyel - cégnagyságtól függetlenül - olcsón lehet piacot építeni, vevőkört bővíteni vagy akár új terméket bevezetni.

Keszténé Kiss Jolán

www.marketingpraktikak.hu

Kapcsolódó anyag:
Hogyan építsünk kis pénzből nagy márkát?

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!