2p

Tudni szeretné, mi vár Önre 2025-ben?
Mit okoz, hogy ingatlancélra is elkölthetőek a nyugdíjmegtakarítások?
Hogyan érinti ez a piacokat, merre mennek az ingatlanárak és az épitőipari árak?
Pogátsa Zoltán, Farkas András, Nagygyörgy Tibor
és sok más kíváló szakértő ezúttal élőben osztja meg nézeteit!

Találkozzunk személyesen!

2024. november 21. 16:00 Budapest

Részletek és jelentkezés itt

A dot-com (tisztán internetes) cégek megroggyanása miatt az internetes tartalomszolgáltatóknak sürgősen új bevételi források után kell nézniük. Magától értetődőnek tűnik a hagyományos hirdetők iránti fokozott érdeklődés.

A dot-com (tisztán internetes) cégek megroggyanása miatt az internetes tartalomszolgáltatóknak sürgősen új bevételi források után kell nézniük. Magától értetődőnek tűnik a hagyományos hirdetők iránti fokozott érdeklődés.

Pénzügyi körökben egyre gyakrabban használják a hagyományos hirdetők arányát a tartalomszolgáltatók értékének mércéjeként, a portálok ezekre a hirdetőkre "programozták" át reklámszervezőiket.

A hirdetői fókusz változásával átalakul a hirdetések eladásának módja is. Míg korábban az internetes hirdetések lényege az azonnali válasz volt, a webes kiadóknak és reklámügynökségeknek most a márkaépítés, a "branding" nyelvét kell megtanulniuk. A hagyományos hirdetők általában nem annyira a közvetlen eladásra törekszenek, inkább a cégről és a termékekről kialakított képet igyekeznek szebbé tenni. Mindez élesen ellentétben áll azzal a korábbi nézettel, melyek szerint az internet alkalmatlan terep a "brand marketing" számára.

A Morgan Stanley Dean Witter kutatási jelentése igen bizakodó az online márkahirdetésekkel kapcsolatban. Ami a legfontosabb, hogy az on-line márkahirdetések működnek. Meggyőződésük, hogy már létező márkák esetében az internet a televíziónál a magazinoknál és a napilapoknál hatékonyabban hívja elő márkával kapcsolatos korábbi emlékeket és a többi médiával legalább azonos a hatékonysága a reklámozott termékek iránti érdeklődés felkeltésében.

Az márkahirdetések szempontjából az internet költséghatékonyabb, mint a televízió, a magazinok, vagy a napilapok, ezt az előnyt az internetes hirdetések még 20 százalékos áremelés mellett is képesek még tartani.

Két eddig publikálatlan tanulmány szerint az on-line hirdetésre való kattintástól függetlenül direkt korreláció áll fenn a webes márkaépítés és a vásárlás között. A célzott hirdetési rendszereket üzemeltető Doubleclick szerint az on-line banner hirdetésekkel való találkozás maga 19 százalékkal növeli az off-line eladásokat.

Bár e megállapítások megerősítése még várat magára, azt mindenképpen jól mutatja, hogy az on-line márkahirdetések a figyelem középpontjába kerültek.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!