TÁMOGASSA A FÜGGETLEN, MINŐSÉGI ÚJSÁGÍRÁST, TÁMOGASSON MINKET!
Lapunk Minőségi Újságírás díjat kapott 2020. júliusában


		
	

A Magyarországra és Budapestre tartó légiforgalom bővülése érdekében szerdán stratégiai marketing együttműködési megállapodást írt alá a Magyar Turizmus Zrt. (MT Zrt.) és a Budapest Airport Zrt. (BA).

A megállapodást Jost Lammers, a Budapest Airport vezérigazgatója és Horváth Gergely, a nemzeti turisztikai marketing szervezet vezérigazgatója írta alá.

A dokumentum szerint a társaságok összehangolják marketingtevékenységüket, közös marketingakciókat hajtanak végre és egyeztetik egymással kommunikációs üzeneteiket azokon a küldőpiacokon, ahonnan új repülőjárat indítását várják.

A közös marketingtevékenység célja Magyarország mint turisztikai célterület népszerűsítése a megcélzott küldőpiacokon a Légi Marketing Alap segítségével, a potenciális új járatok mind jobb kihasználtságának biztosítása érdekében.

Jost Lammers az aláírást megelőzően azt mondta: legfontosabb céljuk, hogy növekedjen a Magyarországra érkező közvetlen járatok száma. Fokozatosan készülnek a megnövekedett utasforgalom kezelésére - tette hozzá. Mint mondta, meghatározták azokat a piacokat, ahonnan az új utasokat szeretnék megszerezni, így jövőre a közel-keleti piac, 2012-2013-ben Ázsia, az Egyesült Államok kerül célkeresztbe.

Elmondta: az American Airlines-zal további együttműködési lehetőségeket keresnek, egyik ilyen egy torontói, illetve egy chicagói járat lehetséges beindítása.

Az MT Zrt.-vel kötött megállapodás keretében egyebek mellett nagy nemzetközi konferenciákat, rendezvényeket igyekeznek Budapestre, Magyarországra csábítani.

Horváth Gergely azt mondta: komoly költségvetést szeretnének erre a tevékenységre elkülöníteni.

Fontos feladatnak nevezte, hogy az új járatokat meg is tartsák, ezért az adott területen igyekeznek intenzív marketing munkát végezni, így például a külföldi újságíróknak szerveznek tanulmányutakat Magyarországra. De - mint mondta - a hazai turisztikai szolgáltatókkal közösen is terveznek akciókat. A költségvetés elfogadása után tudják meghatározni, hogy a közös marketing tevékenységre mennyit tudnak fordítani - tette hozzá. Reméli, hogy százmilliós nagyságrendet tudnak majd erre a területre fordítani.

A Magyar Turizmus Zrt. az éves költségvetéséből marketingtámogatást különít el, amelynek nagysága az új járatok kapacitásától és gyakoriságától, valamint a vendégéjszakák várható számától függ. A Budapest Airport a légitársaságoknak meghirdetett kedvezményrendszerével járul hozzá a közös célhoz.

A kibővített Légi Marketing Alapba a nemzeti turisztikai marketingszervezet az utazási iparágban tevékenykedő, illetve érdekelt más vállalkozásokat és intézményeket is be kívánja vonni.

A turizmusmarketing hatékonyságának további növelése érdekében a Magyar Turizmus Zrt. koordinációs szerepet is vállal az ITD Hungary, a Külügyminisztérium, illetve más külképviseletek és nemzeti marketingszervezetek között.

MTI

Az Ön bizalma a mi tőkénk

Az mfor.hu hiteles, megbízható és egyedi információt kínál, most, a válság alatt, és békeidőben is. Tényszerű, politikai és gazdasági befolyástól mentes hírekkel es elemzésekkel segítjük a mindennapi tájékozódást, a gazdasági döntéseket. Ez rengeteg időt, utánajárást, ellenőrzést igényel, ami sok pénzbe is kerül - ezért kérjük az Ön segítségét. Kérjük, TÁMOGASSA a független, tényeken alapuló minőségi újságírást, a klasszikus független angolszász újságírói hagyomány folytatását, ahol a tények és a vélemények nem keverednek.

Lapunk Minőségi Újságírás díjat kapott 2020. júliusában


Jól jönne 1,5 millió forint?

A Bank360.hu és az Mfor kalkulátora alapján az alábbi induló törlesztőkre számíthatsz a THM-plafon végéig, ha 1,5 millió forintra van szükséged 60 hónapra: az Erste Bank személyi kölcsöne 32 418 forintos törlesztőrészlettel lehet a tiéd. A Cetelemnél 32 738 forint, a K&H-nál pedig 33 912 forint a törlesztőrészlet. Más kölcsönt keresel? Ezzel a kalkulátorral összehasonlíthatod a bankok ajánlatait.