A Chevy Super Bowl College Ad Challenge elnevezésű versenyt a nappali tagozatos főiskolai tanulóknak írták ki, akiknek az a feladata, hogy egy harminc másodperces reklámspotot készítsenek az autógyártó új járműsorozatának, a Cobalt, a HHR, az Aveo és az Equinox modelleknek - írja a Brandweek.com. A tanulók legfeljebb három tagból álló csoportokat alkothatnak, kampányelképzelésüknek pedig a fiatal autóvásárlókat kell megcélozniuk, emellett a szervezők kész történetet és forgatókönyvet is várnak tőlük.
Egyetemi karok kiválasztott tagjai - akik nem vesznek részt a versenyben - fognak először dönteni a beadványok sorsáról. Öt csoport kerülhet a döntőbe, akik Detroitba utaznak prezentálni ötletüket a Chevrolet vezetőinek és a Campbell-Ewald reklámügynökség képviselőinek.
A győztes spotját az NFL döntőjén mutatják majd be, ahol egy harminc másodperces reklámrész 2,6 millió dollárba kerül. Tavaly februárban körülbelül 90,7 millió nézője volt világszerte az eseménynek.