2p

A Chevrolet fiatal marketinges tehetségeket keres, hogy egy rádióspotot hozzanak létre a februári Super Bowl XLI, Az USA-ban kisebbfajta nemzeti ünnepnek számító amerikaifutball-bajnokság (NFL) döntőjének idejére, amely a világ legnagyobb marketinges eseményévé vált.

A Chevy Super Bowl College Ad Challenge elnevezésű versenyt a nappali tagozatos főiskolai tanulóknak írták ki, akiknek az a feladata, hogy egy harminc másodperces reklámspotot készítsenek az autógyártó új járműsorozatának, a Cobalt, a HHR, az Aveo és az Equinox modelleknek - írja a Brandweek.com. A tanulók legfeljebb három tagból álló csoportokat alkothatnak, kampányelképzelésüknek pedig a fiatal autóvásárlókat kell megcélozniuk, emellett a szervezők kész történetet és forgatókönyvet is várnak tőlük.

Egyetemi karok kiválasztott tagjai - akik nem vesznek részt a versenyben - fognak először dönteni a beadványok sorsáról. Öt csoport kerülhet a döntőbe, akik Detroitba utaznak prezentálni ötletüket a Chevrolet vezetőinek és a Campbell-Ewald reklámügynökség képviselőinek.

A győztes spotját az NFL döntőjén mutatják majd be, ahol egy harminc másodperces reklámrész 2,6 millió dollárba kerül. Tavaly februárban körülbelül 90,7 millió nézője volt világszerte az eseménynek.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!