2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A Chevrolet fiatal marketinges tehetségeket keres, hogy egy rádióspotot hozzanak létre a februári Super Bowl XLI, Az USA-ban kisebbfajta nemzeti ünnepnek számító amerikaifutball-bajnokság (NFL) döntőjének idejére, amely a világ legnagyobb marketinges eseményévé vált.

A Chevy Super Bowl College Ad Challenge elnevezésű versenyt a nappali tagozatos főiskolai tanulóknak írták ki, akiknek az a feladata, hogy egy harminc másodperces reklámspotot készítsenek az autógyártó új járműsorozatának, a Cobalt, a HHR, az Aveo és az Equinox modelleknek - írja a Brandweek.com. A tanulók legfeljebb három tagból álló csoportokat alkothatnak, kampányelképzelésüknek pedig a fiatal autóvásárlókat kell megcélozniuk, emellett a szervezők kész történetet és forgatókönyvet is várnak tőlük.

Egyetemi karok kiválasztott tagjai - akik nem vesznek részt a versenyben - fognak először dönteni a beadványok sorsáról. Öt csoport kerülhet a döntőbe, akik Detroitba utaznak prezentálni ötletüket a Chevrolet vezetőinek és a Campbell-Ewald reklámügynökség képviselőinek.

A győztes spotját az NFL döntőjén mutatják majd be, ahol egy harminc másodperces reklámrész 2,6 millió dollárba kerül. Tavaly februárban körülbelül 90,7 millió nézője volt világszerte az eseménynek.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!