Az Ügyfélgyár résztulajdonosa és szakmai vezetője, bevételnövelési specialista. Több, mint 12 éve dolgozik trénerként és tanácsadóként.
1994-ben kezdte a tanácsadói pályáját, mikor az Impac nevű nemzetközi üzleti tanácsadó cégnél dolgozott beosztott tanácsadóként Magyarországon, Nyugat Európában, illetve a volt Szovjet tagköztársaságok némelyikében. Ebben a cégben kifejezetten a nagy létszámú cégekkel kapcsolatos tanácsadói tapasztalatait fejleszthette.
Ezt követően a következő évben társaival létrehozta a Hubbard College Budapest nevű non-profit szervezetet, mely tanfolyamtermi és más képzési módszerekkel kezdte el képezni a cégvezetőket, vezetőket. Egy év leforgása alatt közel 100 cég munkatársait, vezetőit képezték.
Ezután egy évig Dániában dolgozott, melynek során jobban megismerhette a nyugati szemléletű és ottani gyakorlat alapján működő cégeket, problémáikat és fejlesztésük módszertanát a gyakorlatban.
Visszatérve Magyarországra megalapította saját tanácsadó cégét a Realitás Menedzsment Tanácsadó Iroda Kft.-t. Az iroda főleg a kis- és közepes nagyságú hazai cégek szervezettebbé és eredményesebbé tételére koncentrált. Célközönségébe azok a cégek tartoztak, ahol a tulajdonos még aktívan, vezetőként dolgozott a vállalkozásban. A cég 6 év alatt több, mint 400 cégnek nyújtott szolgáltatást különböző tanácsadási és képzési módszerekkel.
2004 év végén üzlettársaival közösen hozta létre az Ügyfélgyár nevű, kifejezetten a bevételnöveléssel foglalkozó tanácsadó céget. Itt ügyfelei PR, marketing és értékesítési tevékenységének kialakításával és eredményességének növelésével foglalkoznak. 2005-ben szolgáltatásaik közé illesztették a PR és marketing területének kiszervezését is.
Marozsák Szabolcs eddig több, mint 150 előadást, szemináriumot tartott, 1700 embernek. Személyesen közel 80 cégben dolgozott már tanácsadóként.